هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس سال 1397

  • ۸۵۹
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۰۱۸ با حضور شرکت رادشید

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از تاریخ ۹ مهرماه لغایت ۱۲ مهرماه در حال برگزاری است که شرکت رادشید هم سنت‌شکنی نکرده و امسال نیز حضوری پررنگ در این نمایشگاه داشته است.

اولین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۰۱۸ در سال ۱۳۸۰ باتدبیر فرماندهی وقت ناجا با حضور ۱۹ کشور شروع به کارکرد که این مهم در محل همایش‌های صداوسیما اتفاق افتاده است.

امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی؛ شعار نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸

هدف از این نمایشگاه ارائه جدیدترین محصولات و دست آوردها درزمینهٔ لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی است که هرساله بالغ‌ بر ۳۰۰ شرکت در مصلی امام خمینی (ره) برای ارائه آخرین دستاوردهای خود حضور به هم می‌رسانند.

شرکت رادشید، فعال دانش‌بنیان در زمینهٔ طراحی و تولید انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب ماهواره‌ای و مجری سامانه ردیابی رادشید، سامانه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش و سامانه سپهتن در کشور، موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های مختلف در زمینهٔ ثبت اختراع، شرکت‌های دانش‌بنیان و … است.

گزارش تصویری

حضور نمایندگی خراسان شمالی، جناب آقای مهندس فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای و سرکار خانم مهندس جلیلیان معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور، نمایندگی استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت رادشید، نمایندگان محترم دزفول و خمینی‌شهر و عموم مردم در اولین ساعات بازگشایی نمایشگاه از نکات قابل‌توجه این دوره بوده است.