شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب‌های رادشید

تیم پشتیبانی رادشید همواره آماده است تا علاوه بر کالا و خدمات خریداری‌شده از رادشید در قالب مشاوره مستمر، در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی یا مشاوره در زمینهٔ خرید، نصب و نحوه استفاده از ردیاب شما را یاری رساند.

علاوه بر این، تیم پشتیبانی رادشید از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین، ایمیل با مشتریان خود در تماس مستمر بوده و به این طریق توانسته است موجبات رضایت خاطر مشتریانش را فراهم آورد.

لازم به ذکر است کلیه محصولات رادشید شامل ردیاب، تبلت صنعتی، نظارت تصویری به دلیل تولید در داخل کشور و عدم وجود واسطه، از گارانتی تعمیر و تعویض واقعی بهره‌مند هستند.

ردیاب‌های تولید شرکت رادشید از زمان ثبت‌نام و فعال‌سازی دارای پنج سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی  هستند.

ردیاب‌های رادشید فاقد کارت گارانتی فیزیکی هستند و از زمان ثبت‌نام و فعال‌سازی ردیاب‌ها در سامانه ردیابی رادشید به صورت اتوماتیک گارانتی فعال می‌گردد.

شرایط بازگرداندن کالا و استرداد وجه:

با توجه به ماهیت ساختاری ردیاب، امکان مرجوع و تعویض نمودن این محصول به جز در موارد نقص فنی (تایید شده توسط کارشناس فنی رادشید) وجود ندارد.

استرداد وجه کالای دارای نقص فنی بعد از تحویل فیزیک دستگاه و تایید نهایی واحد فنی، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری انجام می‌پذیرد.

آنچه باید بدانید ۱:

کالای معیوب تنها پس از تست و تائید عیب و ایراد توسط کارشناسان این شرکت، تعمیر یا تعویض خواهد شد.

آنچه باید بدانید ۲:

مشاهده هرگونه آثار ضربه فیزیکی، شکستگی، خراشیدگی و تاب برداشتن، آتش‌سوزی، مخدوش بودن برچسب گارانتی، تعمیرات و دست‌کاری توسط افراد غیرمجاز، کالا را از شمول گارانتی خارج می‌کند.

آنچه باید بدانید ۳:

یک ماه اول گارانتی رادشید به عنوان گارانتی طلایی بوده و این بدین معناست که علاوه بر شرایط گارانتی معمولی کلیه هزینه‌های رفت‌وبرگشت کالا و استفاده از گارانتی در یک ماه اول خرید و استفاده از دستگاه رایگان است.

آنچه باید بدانید ۴ (ردیاب پاوربانکی رادشید):

در مورد دستگاه ردیاب پاوربانکی رادشید با توجه به اینکه فعال‌سازی تنها توسط واحد تولید انجام می‌پذیرد و کاربران بعد از ثبت نهایی خرید خود باید سیم‌کارت مدنظرشان را به دفتر مرکزی شرکت ارسال نمایند تا واحد فنی، سیم‌کارت را درون برد جاسازی و دستگاه را پلمپ نموده و برای مشتری ارسال نمایند.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه با سایر دستگاه‌های تولیدی متفاوت است و باز شدن قاب و پلمپ این مدل دستگاه در خارج از شرکت رادشید به منزله خارج شدن ردیاب از گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ۵ ساله آن است.

آنچه باید بدانید ۵:

تیم پشتیبانی رادشید علاوه بر مشاوره رایگان قبل از خرید کالا، پس از خرید و استفاده از دستگاه‌ها در قالب اموری چون شارژ سامانه، راهنمایی در خصوص مشکلات مواجهه با ارسال اطلاعات دستگاه و همچنین پیگیری شارژ و روش استفاده از دستگاه خریداری‌شده شما را راهنمایی خواهند نمود.

آنچه باید بدانید ۶ (ویژه پروژه‌های راهداری):

تیم پشتیبانی رادشید در قالب همکاری در پروژه‌های راهداری، از طریق سامانه نظارتی خود دستگاه‌های معیوب را در بازه‌های زمانی تعریف‌شده شناسایی و هماهنگی‌های لازم برای رفع موارد پیش‌آمده از طریق نصابان را فراهم می‌نمایند

چرا موقعیت ردیاب من به روز نیست؟

برای فهمیدن این موضوع لطفاً مراحل زیر را مرحله‌به‌مرحله بررسی فرمایید:

  • ابتدا برای مشخص شدن وضعیت ردیاب با سیم‌کارت داخل دستگاه تماس بگیرید.
  • اگر بعد از بوق خوردن خط اشغال شد یا تماس برقرار شد، بدین معنی است که دستگاه کاملاً سالم و در حال کار است
  • اگر سیم‌کارت در دسترس نبود، یعنی عدم شبکه مناسب سیم‌کارت در آن محدوده و مشکل از آنتن دهی آن اپراتور است و ارتباطی با ردیاب ندارد، لطفاً کمی شکیبا باشید به‌زودی فعال می‌گردد.
    لازم به ذکر است نگران موقعیت‌های لحظه عدم پوشش شبکه نباشید بعد از آنتن دهی شبکه تمامی مسیرها در قسمت مسیریابی قبلی  قابل‌ملاحظه است.
  • اگر سیم‌کارت اعلام خاموشی کرد، می‌بایست دستگاه به‌صورت حضوری توسط کارشناسان پشتیبانی بررسی گردد.
    چون احتمال خاموش شدن دستگاه و یا عدم شناخت سیم‌کارت توسط دستگاه وجود دارد در این مرحله با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید تا همکاران واحد پشتیبانی شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.
  • اگر بعد از بوق خوردن خط اشغال شد یا تماس برقرار شد احتمالاً شارژ سیم‌کارت دستگاه تمام‌شده است برای اطمینان از این موضوع عبارت زیر را به سیم‌کارت دستگاه پیامک بفرمایید.

گرفتن میزان شارژ سیم‌کارت ایرانسل:

runussd:*141*1#

گرفتن میزان شارژ سیم‌کارت همراه اول:

runussd:*140*11#

اگر پاسخی از سمت اپراتور دریافت شد که میزان شارژ اعلام می‌گردد، احتمالاً هم پیامی برگشت داده نمی‌شود در این حالت لطفاً سیم‌کارت خود را شارژ بفرمایید.

  • پس از اطمینان از مراحل قبلی کلمه  Nasb را با تلفن همراه خود به شماره سیم‌کارت داخل ردیاب ارسال نمایید و وضعیت‌های ذیل  که از طرف دستگاه پیامک می‌شود را بررسی کنید.
  • اگر جلوی کلمه GPS  عبارت #Er یا False بود یعنی ارتباط با ماهواره‌ها قطع است. (برای رفع این مشکل، ردیاب می‌بایست در فضای باز قرار گیرد و اگر با این روش مشکل حل نشد، برای ردیاب‌های خودرویی، آنتن GPS نیز می‌بایست بررسی و یا تعویض گردد)
  • جلوی کلمه GSM وضعیت آنتن دهی سیم‌کارت به‌صورت مقداری (۹۸%) نوشته‌شده است درصورتی‌که مقدار کم باشد مشکل عدم ارسال موقعیت به دلیل آنتن دهی ضعیف سیم‌کارت است و هیچ ارتباطی با ردیاب ندارد.
  • اگر جلوی کلمه GPRS عبارت Err یا False بود یعنی ارتباط اینترنتی سیم‌کارت قطع است برای رفع این مشکل، می‌بایست اینترنت سیم‌کارت بررسی گردد و هیچ ارتباطی این مورد با ردیاب ندارد در این مورد می‌بایست کمی شکیبا باشید تا دوباره اتصال اینترنت وصل گردد.
  • اگر جلوی کلمه DATA عبارت Err یا False بود یعنی ارتباط ردیاب با سرور قطع‌شده است برای رفع این مشکل، باید کمی شکیبا باشید و در صورت رفع نشدن این خطا با تیم پشتیبانی رادشید تماس حاصل فرمایید تا مشکل بررسی و رفع گردد.

چرا نمی‌توانم ردیاب خود را در سامانه انتخاب کنم و موقعیت آن را مشاهده کنم؟ چگونه آنلاین سامانه را شارژ کنم؟

درصورتی‌که شارژ سامانه شما به پایان رسیده باشد، امکان استفاده از نرم‌افزار، سامانه و ربات تلگرام تا زمان شارژ مجدد امکان‌پذیر نیست.

 از این‌رو موقعیت ردیاب و یا انتخاب آن در سامانه برای کاربر قابل‌دسترس نیست.

برای شارژ سامانه می‌توانید با ورود به سامانه رادشید (spa.radshid.com) از قسمت مدیریت، بخش پرداخت را انتخاب کنید و از طریق شروع پرداخت جدید اقدام به شارژ سامانه خود کنید.

همچنین می‌توانید با واریز مبلغ شارژ سامانه به شماره کارت ۶۳۲۲-۳۰۵۶-۳۳۷۳-۶۱۰۴ نام حمزه محمدی و ارسال عکس فیش واریزی به واتساپ ۰۹۰۱۸۰۲۸۰۵۹  یا ۰۹۹۰۱۸۸۳۹۸۱ پس از بررسی توسط کارشناسان شارژ سامانه برای شما فعال می‌گردد.

چرا نمی‌توانم شارژ سیم‌کارت ردیاب خود را مشاهده کنم؟

در برخی از موارد مشاهده‌شده است که به دلایل تغییرات همیشگی ساختار از سمت اپراتورهای سیم‌کارت‌ها، نمایش شارژ سیم‌کارت داخل ردیاب امکان‌پذیر نیست و شارژ سیم‌کارت به‌صورت ۱- در سامانه مشاهده می‌شود.

برای اصلاح احتمالی مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا عیناً عبارت زیر را به سیم‌کارت دستگاه پیامک کنید:

ایرانسل:

runussd:*555*4*3*2#

گرفتن میزان شارژ سیم‌کارت

runussd:*141*1#

همراه اول:

runussd:*198*2#

گرفتن میزان شارژ سیم‌کارت

runussd:*140*11#

پس از ارسال دستورات فوق عبارت charge:1 به سیم‌کارت داخل دستگاه ارسال فرمایید.

چرا ردیاب من خاموشی و روشنی خودرو را به‌درستی نشان نمی‌دهد؟

اگر ردیاب شما جزو ردیاب‌های قابل اتصال به برق خودرو باشد، می‌تواند خاموشی و روشنی خودرو شما را تشخیص دهد.

درصورتی‌که ردیاب شما این قابلیت را دارد و همیشه وضعیت خودرو شما را خاموش و یا بالعکس اعلام می‌کند، می‌بایست به نصاب مراجعه نمایید تا وضعیت سیم ACC ردیاب شما بررسی گردد.

چرا دقت ردیاب من در نمایش مسیرهای روز گذشته و نمایش زنده پایین است؟

دستگاه‌های رادشید قابلیت مدیریت توسط مشتری جهت ایجاد تنظیمات دلخواه را دارا هستند ازاین‌رو شما می‌توانید برای بالا بردن دقت ردیاب خود به قسمت دستورات پیامکی در نرم‌افزار دستیار رادشید مراجعه و موارد ذیل را به میزان دلخواه تنظیم بفرمایید.

  • ارسال نقطه زمان روشنی
  • تنظیم زاویه
  • تنظیم مسافت

برای دریافت فایل راهنما کامل دستگاه خود بر روی لینک کلیک کنید.

چرا شارژ باتری ردیاب من زود تمام می‌شود؟

شارژ ردیاب‌های شخصی رادشید با توجه به نوع استفاده شما و میزان ارسال اطلاعات شارژ نگه می‌دارد، ردیاب هرچقدر موقعیت بیشتری ارسال کند متعاقباً شارژ باتری و شارژ سیم‌کارت بیشتری نیز مصرف می‌کند. لطفاً با توجه به نیاز خود تنظیمات ذیل را اعمال فرمایید.

حداکثر زمان استفاده از شارژ باتری

دستور پیامکی sleep را به دستگاه ارسال نمایید.

توضیح: اگر میزان زمان شارژ دهی باتری ردیاب اولویت شماست، شما می‌توانید با این دستور ردیاب خود را به حالتی قرار دهید که فقط با درخواست پیامکی، ردیاب موقعیت ارسال کند و به‌صورت خودکار هیچ موقعیتی را ارسال ننماید.

نکته: برای دریافت موقعیت می‌بایست کیبورد گوشی خود را در حالت انگلیسی گذاشته و علامت سؤال (?) را به سیم‌کارت دستگاه ارسال نمایید.

حداقل زمان استفاده از شارژ باتری

دستور پیامکی shocksleep به سیم‌کارت دستگاه ارسال نمایید.

توضیح: اگر میزان زمان دقت ردیاب اولویت شماست و سپس میزان شارژ دهی باطری ردیاب، شما می‌توانید با این دستور ردیاب خود را به حالتی قرار دهید که ردیاب به‌صورت خودکار موقعیت ارسال کند.