ردیاب کوله‌پشتی مناسب چه کسانی است؟

ردیاب کوله پشتی

ردیاب کوله پشتی شاید واژه جدیدی باشد اما در شرایط بحرانی کارایی این وسیله بقدری زیاد است که می‌تواند حافظ جان و مال اشخاص باشد.خوشبختانه زیر ساخت ارتباطی کشور رو به بهبود است و با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست.
این روند رو به رشد در آینده چشمگیرتر نیز خواهد شد.همه ما وقتی می خواهیم به سفری برویم کوله پشتی و یا ساکی را به همراه خود می‌بریم.علت آن هم این است که علاوه بر وسایل ضروری برخی وسایل الکترونیکی و … وجود دارند که بدون آنکه ضرورتی داشته باشند همسفر ما می‌شوند.این وسایل اغلب از لحاظ بعد روانی بسیار اهمیت دارند بطوریکه نبودنشان باعث ایجاد خلایی می‌شود.

مجموع وسایل ضروری و غیر ضروری درون ساک، چمدان و یا کوله پشتی قرار می گیرند. نیاز است برای جلوگیری از هرگونه اقدام خرابکارانه، یا بروز هرگونه مشکل از ردیاب کوله پشتی، ردیاب کیف پول، ردیاب چمدان و … استفاده کرد.
معمولاً از کوله پشتی برای سفرهای دراز مدت استفاده می‌شود.پس برای پوشش این مدت زمان نیاز به یک باتری با عمر بالا است که بتواند مدت طولانی بدون نیاز به شارژ، رسالت خود که همان ارسال نقطه بصورت دقیق است را انجام دهد.

ارسال نقطه بدون خطا یکی از دغدغه‌های برنامه‌نویسان و سازندگان ردیاب در دنیا است تا بتوانند ماژولی را عرضه کنند که با پروتکل‌های مربوطه به خوبی منطبق شده تا ارسال نقطه دقیقی را حاصل آورد.
نکته بعدی خصوصیت مقابله با اختلالات GPS یا Anti Jamming است.ماژول‌هایی که انطباق‌پذیری بیشتری دارند و بروزتر هستند این خاصیت را به خوبی پوشش می‌دهند.

ردیاب کوله پشتی ارزان قیمت

گاهی لازم است برای خریدی مناسب تحقیق کرد و از هر نظر جوانب کار را سنجید و یا با افرادی که تجربه و دانش بیشتری دارند مشورت کرد.لزوماً هر ارزانی دلیل بر بی کیفیتی نیست.دلیل ارزانی می‌تواند خدمات پس از فروش و یا محدود کردن امکانات باشد.
برای بهبود وضعیت باتری می‌توان از ردیاب پاوربانکی نیز استفاده کرد.این وسیله هم وضعیت باتری را بهبود می‌بخشد و هم خود قابلیت ردیابی دارد.باتری ردیاب پاوربانکی توانی بالغ بر ۲۰۰۰۰mA دارد که در نوع خود مثال زدنی است.

سنسور حساس به زاویه

ردیاب کوله پشتی

اما در مجموع باتری ردیاب کوله پشتی تا چند هفته بدون نیاز از شارژ مجدد است بدین صورت که بدلیل داشتن سنسورهای حرکتی، در صورت عدم تحرک، ردیاب در حالت Sleep Mode قرار می گیرد.از قابلیت‌های دیگر این ردیاب، داشتن ماژول حساس به زاویه است که با تغییر زاویه حرکتی،نقطه‌ای ارسال می‌گردد که تغییر مسیر را به راحتی بر روی سامانه ردیابی می‌توانید ملاحظه کنید.قابلیت بعدی تعریف مسیر از پیش تعیین شده است که در صورت خروج از مسیر بلافاصله از طریق پیامک و هشدار به سامانه، ردیاب خروج از مسیر اصلی را اعلام می‌کند.

تعریف مسیر در سامانه ردیابی

ردیاب کوله پشتی

ساز و کار یک ردیاب به زبان ساده

موقعیت مکانی توسط ردیاب به ماهواره ارسال شده و این موقعیت سه بعدی سازی شده با استفاده از طول و عرض جغرافیایی می‌تواند موقعیت مکانی را روی نقشه نمایش دهد.

برای خرید ردیاب کوله پشتی بهتر است اطلاعات هر چند جزئی اما کلیدی در مورد سامانه‌های ردیابی و ابزارهای موجود پیدا کنید.همچنین از آخرین تخفیف‌ها و امکانات به‌روزرسانی شده آگاهی داشته باشید.این امکان را ما برای شما فراهم کردیم.هر زمان که نیاز به مشاوره دارید کافی است دکمه راهنمای خرید ردیاب لمس کنید و با کارشناسان بخش بازرگانی ارتباط بگیرید. در صورت تمایل به ” بازدید اجمالی از خط تولید شرکت رادشید “ می توانید روی عکس زیر کلیک کنید.

مزایای استفاده از ردیاب کوله‌پشتی چیست؟
چگونه با ردیاب کوله پشتی کار کنیم؟