• ۵۵۴۰
  • ۰
  • ا۶ دقیقه

ردیاب جی پی اس

این روزها بحث IOT یا اینترنت اشیاء یکی از بحث های داغ حوزه تکنولوژی در ایران است ، رادشید هم به مدد واحد تحقیق و توسعه و طراحی خود سعی کرده در این حوزه فعال بوده و نیازهای مبتنی بر IOT را برطرف نماید.

ردیاب GPS

نقش اینترنت در زندگی

این روزها درخواست‎های مکرری جهت مدیریت وسائل و تجهیزاتی برای بحث سرقت دریافت می کنیم و خیلی از اونها هم به مدد ساخت ردیابهای بسیار کوچک  ایجاد گردیده است.

از کندوی عسل گرفته… تا چراغ چشمک زن راهنمایی رانندگی… و گاوصندوق.

اکثر موارد بالا بحث امنیت را دلیل بر نصب چنین ردیاب‌هایی مطرح می‌کنند ولی یکی از پروژه‌هایی که رادشید درگیر آن شد و خوشبختانه امکانات مناسبی هم به کاربر داده شد بحث مدیریت کارکرد سخت افزارها از راه دور می‌باشد.

ردیاب ویژه تجهیزات زیبایی پوست

تجهیزات زیبایی پوست از نظر ارزش مادی بالا هستند و اجاره دادن اونها به شرکت‌ها و مطب‌های خصوصی باید دارای ضوابط  اولیه‌ای باشد.

یکی از این ضوابط میزان کارکرد دستگاه و بررسی آنلاین سخت افزار می‌باشد.

با ردیاب‌های ویژه رادشید که مختص چنین دستگاه‌هایی ساخته شده است می‌توان چنین تجهیزاتی را آنلاین مانیتور کرد این کنترل شامل :

  • ردیابی دستگاه
  • میزان کارکرد دستگاه
  • و همچنین کنترل ورودی ها و خروجی‌ها

ردیاب جی پی اس کسب و کار

با ردیاب جی پی اس می‌توانید به راحتی در منزل خود کالا و یا ناوگان حمل‌ونقل خود را مدیریت کنید.

ردیاب GPS

مدیریت کسب و کار با ردیاب

ردیاب جی پی اس لیزر چیست؟

چند روز پیش با دوستم داشتیم در مورد نوسان بازار صحبت می کردیم. به حول و قوه الهی در بازار ما ثبات زیاده! هر کی یه قیمتی برای خودش روی محصولش گذاشته و اگر هم گلایه کنیم میگن با دلار ۱۹۰۰۰ تومنی خریدم!

ردیاب gps

ردیابی تجهیزات و مشاغل

وسط همین حرف ها یکی از هم صنف‌ها بهم گفت: فلانی مگه شما تو کاره ردیاب نیستی؟ گفتم بله، گفت من یه دوستی دارم از قدیم الایّام،که تو کاره زیبایی پوست و لیزر و …! جالب شد برام، از این جهت که می‌خواستم ببینم ربط این موضوع با کار من چیه؟

گفت: با این نوسانات بازار خریدن دستگاه لیزر زیاد به صرفه خیلی از هم صنف‌هایش نیست! فکری به نظرش رسیده که می‌خواهد چند دستگاهی رو که از قبل خریده رو اجاره بده.اما چون قیمت دستگاه بالاست و خیلی جابه‌جایی مکانی توی این شغل اتفاق میوفته، می‌خواد از اینکه دستگاهش دقیقاً کجاست با خبر بشه بدون اینکه موجر از این قضیه با خبر باشه.

ردیاب GPS

سامانه ردیابی خودرو

از من پرسید که آیا میشه ردیابی برای دستگاه لیزر ساخت؟ آیا سیگنال‌های ردیابی با امواج لیزر تداخل ندارند؟

آیا ردیاب فقط مختص خودرو است یا برای ما و مشاغل مختلف هم کاربرد دارد؟

بله میشه از ردیاب استفاده کرد و تداخل یا (Jamming) در این موضوع نقشی نداره. خداروشکر دیدگاه مردم نسبت به حفظ اموال و دارائی‌هاشون تغییر کرده و حتی بیشتر از پیش استفاده از ردیاب در زندگی انسان اتفاق میوفته!

قبلاً و خیلی پیش تر استفاده از ردیاب فقط در خودروها و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گرفت.ردیاب خودرو ،ردیاب موتور، ردیاب دوچرخه، ردیاب تریلر و ردیاب حیوانات از این قبیل هستند.

ردیاب GPS

جی پی اس خودرو

اما الان مشاغل بصورت جدی وارد این قضیه شدند.از دوستم پرسیدم چرا دستگاه را بیمه نمیکنه؟ گفت: بیمه معمولاً با استناد به بندهای خاصی در صورت بروز حادثه یا سرقت نسبت به پرداخت خسارت اقدام میکنه اونم تا به پرداخت برسیم خیلی زمان می بره و دوندگی زیاد داره، البته که بیمه هم می‌کنیم اما راه سریع‌تر در صورت سرقت و یا هر اقدام مشابهی استفاده از ردیاب GPS است که در مقابل هزینه و وقتی که در آینده می‌خواهیم برای جبران خسارات احتمالی بپردازیم بسیار کم و به صرفه است.

ردیاب GPS

مدیریت دستگاه‌ها با ردیاب

امروزه استفاده از ردیاب جی پی اس و سامانه جی پی اس رایگان شده است! در گذشته این پروژه به کلی سرّی، مختص ارتش ایالت متحده امریکا بود.از این پروژه برای رسیدن به مقاصد نظامی استفاده می‌شده است اما در حال حاضر از حالت نظامی خارج شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

مقاصد شخصی و تجاری در ایران رو به رشد است و فرهنگ استفاده از این امکان، بیشتر از قبل جا افتاده است.ما مقاصد شخصی را با ردیاب خودرو و ردیاب شخصی پوشش دادیم.

ردیاب gps

ردیابی تجهیزات و مشاغل

حتما آگهی‌های لیزر موهای زائد را خوانده‌اید! پس ردیاب لیزری با ردیاب لیزر فرق دارد.اخیراً با ورود تکنولوژی یکسری مشاغل جدید بوجود آمده که لیزر موهای زائد هم جزو همون مشاغل حساب میشه.

چون قیمت این دستگاه‌های وارداتی بسیار بالاست، بیشتر مراکز زیبایی پوست ترجیح می‌دهند با اجاره کردن این دستگاه نسبت زیر بار خریدش نروند!
در بازار امروزی محصولات زیادی در خصوص ردیابی وجود دارد.

انواع ردیاب جی پی اس و قیمت آن

از محصولات شرکت رادشید انواع ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، ردیاب نظامی و ردیاب مشاغل نیز جزو این محصولات است.نحوه عملکرد ردیاب و GPS خیلی متفاوت نیست و تنها در سازوکار تفاوت وجود دارد.
اگر شما هم مالک دستگاه لیزر باشید و بخواهید این دستگاه را اجاره بدین قطعاً خیلی دوست دارید بدونید سرمایه‌تون کجاست و میزان کارکرد آن چقدر است! پس یکی از راه‌هایی که مدیران برای پیگیری کالاهای خود انجام می‌دهند استفاده از ردیاب استفاده می‌کنند است.

ردیاب GPS

استفاده از ردیاب GPS در دستگاه لیزر

مدیران اغلب با استفاده از ردیاب خودرو و یا ردیاب شخصی مدیران میانی و یا کارمندان خود را ردیابی می‌کنند تا حصول اطمینان زودتر اتفاق افتد.برای خرید ردیاب این لینک را لمس کنید.

خیلی از مشاغل امروزه برای اطمینان و جلوگیری از اقلام خود از ردیاب استفاده می‌کنند حتی شرکت‌های تبلیغاتی مثل تراکت پخش کن‌ها هم برای کنترل نیروهای خود از ردیاب استفاده می‌کنند.برای مثال تصویر زیر محیط سامانه ردیابی را برای ردیاب شخصی نشان می‌دهد.این ردیاب برای یک شرکت تبلیغاتی استفاده شده است.

ردیاب GPS

ردیابی آنلاین

ردیاب جی پی اس در دستگاه لیزر ؟

از زمانیکه شما دستگاه لیزر را از گمرک خارج می‌کنید تا هر زمان که دلخواهتان است می تونید دستگاه را ردیابی کنید.اینکه شما در دفتر کار خود و یا در منزلتان و یا در سفر کاری یا تفریحی باشید مهم نیست.شما هر زمان که بخواهید می توانید کالای خود را و یا بهتر بگیم کسب و کار خود را ردیابی کنید. این راه بسیار به صرف‌تر از این است که نیروی خود را صرف پیگیری این قبیل مسائل کنید.

ردیاب GPS

ردیاب ترانزیت

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به ردیاب GPS نیاز دارند و با وجود ردیاب GPS خلف وعده‌ای میان شما و شریکانتان اتفاق نمی‌افتد.!

استفاده از ردیاب لیزر از انبار گمرک می‌تواند شروع شود و حتی می تونید با شریک خارجی خود هماهنگ کنید تا کشور مقصد نسبت به جاسازی ردیاب اقدام کنند.

مزیت اصلی ردیاب مشاغل

ردیاب GPS

مدیریت مشاغل

  • جلوگیری از هدر رفت نیرو
  • بهبود اطمینان میان شرکاء
  • ردیابی محصول و جلوگیری از قاچاق
  • محاسبۀ میزان مسافت پیموده شده برای شرکت‌های حمل و نقل ریلی،جاده‌ای،هوایی و دریایی