• ۲۸۰۸
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

ردیاب ویژه کندو های زنبور عسل

کشور ما ایران سرشار از دشت ها و مراتع و تنوع گیاهی بالا می باشد. این تنوع گیاهی زمینه ساز تولید انواع محصولات طبیعی و ارگانیک می باشد که عسل یکی از این محصولات است.

عسل ایران به دلیل این تنوع گیاهی و آب و هوایی یکی از مرغوبترین عسل های جهان می باشد و در حال حاضر رتبه هفتم تولید عسل در جهان متعلق به ایران است.

تولید عسل طبیعی نیازمند حضور کندوهای عسل به همراه ملکه در دشت‌ها و کوهستان های کشور می باشد که غالبا کنترل و مدیریت مناسبی جهت ایجاد محیطی امن و تامین امنیت کندوها وجود ندارد. دزدی کندوهای عسل یکی از مشکلات اصلی کندو داران و زنبورداران می باشد که همیشه موجب تحمیل هزینه های گزاف شده است.

گاها زنبورداران کندوهای خود را به صورت دسته جمعی در مکانی هایی جایگذاری کرده و یک نفر نگهبان مشترکا برای این کندوها قرار می دهند که در طول گرده افشانی مراقب کندوها باشد.

یکی از راه هایی که می توان از دزدی کندوها و از بین رفتن محصول عسل جلوگیری کرد ، استفاده از ردیاب کندوی عسل رادشید می باشد. این ردیاب به درخواست کندو داران عزیز توسط رادشید تولید و ارائه گردیده است.

این ردیاب کوچک در مکانهای مناسبی از کندو نصب می شود و قابل شناسایی نیست. همچنین این ردیاب کندوی عسل در ابعاد بسیار کوچک و با مصرف باطری پایین طراحی و تولید شده است تا بتواند در مدت زمان طولانی به ارسال اطلاعات بپردازد.

ردیاب کندوی عسل رادشید قابلت تنظیم ارسال اطلاعات می باشد که به طور مثال هر ۱۲ ساعت یکبار اقدام به ارسال نقطه می نماید. همچنین با باطری ۲۰۰۰ میلی آمپری خود به راحتی تا ۶۰ روز توانایی فعالیت را دارد.

وجود LNA در GPS دستگاه مربوطه و در کنار آن ارسال مختصات LBS (مختصات با استفاده از LBS)  باعث شده که این محصول در شرایط متفاوت کارکرد مناسبی داشته باشد.

ردیاب کندو‌ عسل رادشید می تواند با قیمتی مناسب دغدغه زنبورداران را در زمینه سرقت کندو های عسل را مرتفع سازد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول ، با تیم بازرگانی رادشید تماس حاصل فرمایید.