• ۳۸۶۹
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

شرکت ردیاب خودرو رادشید در ایران اکسپو ۹۷

این نمایشگاه یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های سال است که شرکت رادشید هم برای توسعه روابط خود در حوزه داخلی و بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارد.

شرکت رادشید که از سال ۱۳۸۷ پا به عرصه تولید سیستم‌های مدیریت ناوگان (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، GPS ردیاب و سامانه‌های ردیابی به‌عنوان یک تولیدکننده و صاحب تکنولوژی گذاشتیم و هم‌اکنون با ایده‌های منحصربه‌فرد، خود را پیشتاز صنعت اینترنت اشیاء (IOT Internet Of Things) در کشور می‌دانیم.

بهینه‌سازی عملکرد سازمان‌ها با سیستم مدیریت ناوگان رادشید

مأموریت رادشید طراحی و تولید محصولات باکیفیتی مبتنی بر تکنولوژی و نوآوری است تا با آن، سبک و سطح زندگی مردم را بهبود بخشد و در این مسیر با تکیه‌بر هوش و استعداد ایرانی سرمایه‌گذاری درزمینهٔ تحقیقات و توسعه و با در نظر گرفتن فرهنگ مردم ایران و خاورمیانه اقدام به طراحی، تولید و معرفی محصولات نوین و ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب نماید.

استفاده از ردیاب ترانزیت در گمرک و ردیابی محموله‌های گران قیمت

ردیاب ترانزیت

گزارشی از ایران اکسپو ۹۷

در ایران اکسپو ۲۰۱۸ بیش از ۲۷۰ شرکت داخلی و بیش از ۶۰۰­ بازرگان از شصت کشور جهان حضور دارند.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ نشست B2B بین تجار داخلی و خارجی برگزار می‌شود که رشد چشمگیری در حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه دیده می‌شود.

شرکت رادشید تولیدکننده انواع ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب نظامی، ردیاب حیوانات، جی‌پی‌اس، جی‌پی‌اس موتورسیکلت، جی‌پی‌اس خودرو و سامانه ردیابی به همراه اپلیکیشن رادشید توانمندی‌های خود را در این حوزه به معرض دید عموم قرار داده است

رادشید شما را به بازدید از غرفه شرکت رادشید واقع در تهران، نمایشگاه شهر آفتاب_سالن A5 دعوت می‌کند.

حضور شرکت ردیاب خودرو رادشید در ایران اکسپو 97

غرفه ردیاب خودرو

 حضور جناب آقای مهندس جهانگرد معاون وزیر ارتباط و فناوری در غرفه رادشید