• ۳۰۴۹
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

تاسیس واحد تولید انبوه ردیاب و محصولات رادشید

شرکت دانش بنیان رادشید، از سال ۱۳۸۶ به عرصه تولید سیستم های نوین مدیریتی و سخت افزارهای مرتبط پا نهاد. این شرکت با ارائه خدمات مختلف در زمینه هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل شرکت های خصوصی و دولتی توانسته با تولید بیش از ۳۵,۰۰۰ دستگاه ردیاب خودرو و ارائه سامانه ردیابی و مدیریت ناوگان جزو برترین شرکت های ارائه خدمات در این زمینه باشد.

دستگاه های ردیاب خودرو تولید رادشید با گواهی ثبت اختراع از سازمان ثبت اسناد کشور و همچنین گواهی نامه کیفیت و تایید ضد آب بودن و … یک تولید ملی و محصولی بر پایه دانش بومی بوده که باعث ایجاد شغل برای بیش از ۲۰۰ نفر شده است.

در طی سالهای فعالیت رادشید در این زمینه و افزایش حجم نیاز جامعه مورد همکاری با رادشید، این شرکت دانش بنیان تصمیم به افزایش حجم تولید محصولات خود نموده و اقدام به تاسیس واحد ویژه تولید انبوه ردیاب خودرو در شهرک صنعتی نجف آباد اصفهان کرده است.

با تاسیس این واحد تولید ، میزان بازدهی و تولید محصولات ۵۰% افزایش یافته و به میزان ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان منجر گردیده.

همچنین رادشید توانسته با افزایش تولید انبوه ردیاب سپهتن، حضور فعالی در پروژه ملی سپهتن، سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان، داشته باشد.

تنوع محصولات رادشید بنابر نیاز جامعه به بیش از ۳۰ نوع دستگاه رسیده که قابلیت استفاده و نصب بر روی کشتی ، قطار ، موتور سیکلت ، خودرو و … را داشته و همچنین ردیاب های مخصوص اشخاص و حیوانات نیز در سبد تولید این شرکت می باشند.

رادشید توانسته پس از تاسیس واحد ویژه تولید انبوه ردیاب خودرو ، به تامین بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه ردیاب در سال دست یابد که در صورت حمایت دولت ها و نهادهای مرتبط می تواند به ۱۰ برابر افزایش یابد.