قفل هوشمند رادشید ضامن امنیت و سلامت اموال مردم است

  • ۲۳۷۲
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

گله داری عنوان کرد :

قفل هوشمند رادشید ضامن امنیت و سلامت اموال مردم است

کارشناس واحد بازرگانی شرکت دانش بنیان رادشید گفت: قفل هوشمند الکترونیکی رادشید که ظاهری مشابه قفل های معمولی دارد ضامن مطمئنی برای امنیت و سلامت اموال و محموله های مردم است.

وی با اشاره به مشخصات قفل هوشمند الکترونیکی رادشید (ردیاب تریلر)، افزود: این ردیاب یا قفل هوشمند دارای پردازنده قوی، درگاه سیم کارت، قابلیت اتصال شارژر، قابلیت استفاده از GPS/GSM، قابلیت استفاده از تکنولوژی NFC Reader، استفاده از APN و تعیین شبکه خصوصی امن، ضد آب، ضد شوک، ضد ضربه، قابلیت قفل هوشمند بصورت پیامکی، قابلیت مدیریت انرژی و مصرف، قابلیت گزارش آنلاین وضعیت دستگاه و غیره می باشد.
کارشناس واحد بازرگانی شرکت دانش بنیان رادشید به سایر قابلیت های این ردیاب اشاره کردند و گفت: این ردیاب بدون نیاز به سیم کشی دارای بدنه ضد زنگ، رادار قفل، ارتباط از طریق UHF 433 (915Mhz) RFID ، پشتیبانی از GPRS / 3G ، قابلیت دریافت و ارسال SMS ، دقت ردیابی تا اختلاف ۱۰ متر، هشدار Low Battry ، هشدار ضد سرقت، هشدار جدا شدن از اتومبیل با قابلیت ذخیره ۵۰۰۰ نقطه و قابلیت ذخیره نقاط در صورت عدم دسترسی به اینترنت را دارد.

وی با بیان اینکه قفل هوشمند رادشید ضامن امنیت و سلامت اموال و محموله‌های مردم است، بیان داشت: متقاضیان این ردیاب یا قفل هوشمند که ظاهری مشابه قفل‌های معمولی دارد به خوبی می‌تواند مسیرهای حرکت و فعالیت‌های اموال و محموله‌های خود را تحت نظر داشته باشند و در صورت انحراف از مسیر مشخص و یا هر گونه مورد مشکوک دیگری اقدامات لازم را انجام دهند.

گله داری تصریح کرد: این قفل هوشمند توسط کارتهای NFC موبایل های دارای این تکنولوژی و کارتهای RFID و پیامک توسط افراد مجاز باز می شود علاوه بر اینکه شما را از موقعیت دقیق محموله، نقطه توقف و دیگر اطلاعات کاربردی مطلع می کند همچنین از باز شدن آن توسط افراد غیر مجاز جلوگیری می کند.
وی با بیان اینکه این محصول دارای خدمات پس از فروش مطلوب می باشد، خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید این دستگاه می تواند برای خرید و ثبت سفارش خود به سایت مراجعه کنند و یا با واحد بازرگانی رادشید ارتباط برقرار کنند.

 

 

0 پاسخ
  1. حسن محمدی گفته:

    با عرض سلام.
    دوره آموزشی برای مباحث ردیاب دارید!؟
    آیا نسبت به مدل‌های خودرو نحوه عملکرد و نصب فرق داره!؟

    پاسخ
    • کارشناس پشتیبانی رادشید گفته:

      سلام
      دوست عزیز منظورتون از دوره آموزشی چی هستش؟
      اگر شما محصولی از محصولات رادشید رو خریداری نمایید می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و از همکاران راهنمایی‌های لازم رو دریافت نمایید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *