ردیاب خودرو سنسور دما و رطوبت
  • ۴۵۹
  • ۰
  • ا۳ دقیقه

کاربردهای ردیاب خودروی سنسور دار

ردیاب خودرو به همراه سنسور دما و رطوبت  کاربردهای فوق العاده ای برای برخی از مشاغل به همراه دارد.

شرکت های پخش مواد غذایی، پروتیینی، لبنی و دارویی … لازم است بتوانند در هر لحظه از وضعیت دمایی و مشخصات آن اطلاع یابند.

عدم مدیریت مناسب دمای این یخچال ها باعث خسارات جبران ناپذیری به سرمایه شرکت می گردد، همچنین در صورت تحویل محصولات فاسد و یا نیمه فاسد می تواند تبعات خسارت باری به شرکت و جامعه استفاده کننده از آن محصولات به وجود آورد. این سیستم با دقت بالای خود می تواند این دغدغه مهم را حل نماید.

عکس سنسور ردیاب خودرو رادشید Radshid

مدیران این سیستم می توانند بصورت آنلاین اطلاعات جاری خودرو شامل دما، رطوبت، وضعیت موتور یخچال و … را مشاهده نمایند.

همچنین این امکان وجود دارد تاریخچه کلیه اطلاعات بالا در بازه زمانی دلخواه گزارش گیری شده و بتوان موارد تخطی از میزان حداکثر و حداقل دمایی نیز در گزارشات ثبت و به عنوان تخلف راننده درج و قابل پیگیری باشد.

تعمیر و نگهداری ناوگان و همچنین مدیریت هزینه‌های مربوطه و گزارش های مناسب این سیستم , قابلیتهای اختصاصی ویژه ای را به شما خواهد داد.

یکی از دستگاه های جانبی که قابل اتصال به ردیاب های رادشید هستند دستگاه سنسور دما و رطوبت است.

بصورت پیش فرض ماژول صنعتی SHT11 بر روی این دستگاه جانبی نصب است که به عنوان یک سنسور دما و رطوبت صنعتی دارای دقت و عملکرد مناسبی است:

این سنسور جهت دما دارای دقت چهار دهم درجه است و همچنین دارای دقت ۳ درصد جهت رطوبت هستند. ( لازم به ذکر است دقت دما در سنسور DS1820 دو درجه سانتیگراد است.)

لازم به ذکر است رادشید به عنوان تولید کننده قابلیت آن را دارد  در صورت تمایل شرکت ها و ارگان ها و با توجه  به مورد مصرف , انواع سنسورهای دما و رطوبت صنعتی و غیر صنعتی  را  بنا به درخواست آن مجموعه  به سیستم ردیابی خودرو اضافه نماید.

سنسور دما و رطوبت  دارای دو مدل است:

  • مدل A-  دارای نمایشگر سگمنت جهت نمایش پارامترها بصورت محلی
  • مدل B- بدون نمایشگر محلی

لازم به ذکر است هر دو مدل بصورت انتخابی می توانند به سیستم شما وصل گردند و به عنوان یک وسیله جانبی مستقل دیده شده است, به عبارتی بعد از نصب ردیاب خودرو شما (سری X6  یا SPA) می توانید به ناوگان خود اضافه نمایید.

گزارشات سنسور دما و رطوبت ردیاب خودرو