• ۲۵۹۴
  • ۰
  • ا۳ دقیقه

ردیاب ترانزیت

با توجه به توسعه و پیشرفت روابط اقتصادی مابین کشورها و همچنین افزایش واردات و صادرات کالاهای متنوع ، نیاز به کنترل و مدیریت محموله ها و وسایل نقلیه حامل کالا رو نیز به افزایش است.

در این راستا راهکارهای بسیاری مبنی بر کنترل خودروهای حامل کالا و همچنین قطار و محموله ها وجود دارد که ردیاب محموله یا ردیاب ترانزیت یکی از آسان ترین و مناسب‌ترین روش ها می باشد.

به دلیل وجود نهادهای مختلف تصمیم گیر در زمینه مبادلات و قاچاق کالا در کشور ، موانع زیادی بر سر راه مشکل قاچاق کالا وجود دارد. اما می توان با تکیه بر تکنولوژی های روز و همچنین بهبود معیشت رانندگان و مجریان، برخی از این امر را کنترل کرد.

به منظور تسریع مبادلات و انتقال کالا بین کشورها ، توافقنامه ای بین المللی به نام کارنه تیر مطابق با مقررات کنوانسیون تیر مابین کشورهای مبادله کننده کالا و محصول منعقد شده است که گمرک خانه های مجاز هر کشور را معرفی کرده و محصول در هنگام عبور از این مراکز ، نیاز به تشریفات گمرکی ندارد. این توافقنامه باعث افزایش سرعت تحویل کالا و همچنین کاهش قاچاق می شود.

ردیاب ترانزیت یا ردیاب کامیون می تواند راهی مطمئن و آسان برای مدیریت و کنترل بار و محموله تاجران در هنگام عبور از مبادی کشورها باشد. همچنین این دستگاه می تواند دسترسی و کنترل لازم بر روی اعمال و رفتار رانندگان را نیز در اختیار مالکان قرار دهد.

ردیاب ترانزیت با اتصال به سامانه ردیابی رادشید ، می تواند اطلاعات کاملی از وضعیت بار ، آخرین تصاویر ارسال شده از قسمت بار خودرو یا قطار، آخرین تصاویر راننده، سرعت متوسط طی شده در بازه ، وضعیت دمای یخچال ، آخرین نقطه مکانی در سراسر جهان ، و … را در اختیار صاحبان بار و تجار قرار دهد.

بدین صورت می توان از سلامت محصول و همچنین عدم قاچاق کالا توسط دیگر افراد با پوشش بار و محموله ای دیگر جلوگیری کرد. همچنین به راحتی می توان از وضعیت محصول و راننده در هر نقطه از جهان اطلاع پیدا کرد.

ردیاب ترانزیت در مدل های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آنها مدل قفل الکترونیکی می باشد. در این مدل که با طرحی متناسب با عملکرد آن طراحی شده ، ردیاب به صورت یک قفل الکترونیکی به قسمت بار خودرو حامل کالا و محموله شما متصل می شود و اطلاعات لازم را به سامانه ردیابی رادشید ارسال می کند. این نوع از ردیاب ترانزیت دارای امنیت بسیار بالاست به صورتی که قفل شدن و باز شدن این قفل الکترونیکی فقط از طریق کارت های الکترونیکی و NFC می باشد و همچنین بدون اجازه مالک نمی توان به قسمت بار دسترسی پیدا کرد.

این ردیاب با ارسال هشدارهای لازم به مالک در زمینه قفل گشایی غیر مجاز ، زمان و مکان باز شدن قفل ، هشدار قطع یا سقوط ردیاب ، و … امکان ردیابی و کنترل امنیت بار را در هر لحظه فراهم می کند.

از دیگر مدل های ردیاب ترانزیت می توان به ردیاب ویژه رادشید اشاره کرد که یک ردیاب ضد آب و با قابلیت اتصال به انواع وسیله نقلیه  از خودرو ، کامیون ، قطار ، کشتی و … را دارد. همچنین این ردیاب که یک محصول ایرانی و با امنیت بالا می باشد ، می تواند به انواع ماژول های لازم متصل شده و گزارشات متنوع از جمله وضعیت رطوبت و دمای هوای یخچال ها ، وضعیت راننده ، تشخیص و شناسایی راننده با استفاده از ماژول اثر انگشت ، عکس های دوربین و … را از طریق سامانه ، در اختیار افراد و مدیران قرار می دهد.

به منظور آشنایی بیشتر با محصول ردیاب خودرو ترانزیت ، می تواند از لینک زیر استفاده نمایید.

همچنین برای ارتباط با تیم بازرگانی رادشید می توانید از طریق شماره تلفن های زیر اقدام فرمایید.

۰۳۱۳۲۳۶۲۸۹۴    ۰۳۱۳۲۳۶۲۹۴۷
۰۳۱۳۲۳۶۲۷۸۸    ۰۳۱۳۲۳۳۵۳۲۹
۰۹۱۲۰۳۸۰۴۷۶    ۰۹۱۲۴۷۳۵۷۸۷