ردیاب‌های رادشید را از کجا و چگونه می‌توان تهیه نمود؟

برای راحتی مشتریان گرامی شرکت رادشید راه‌های مختلفی برای دسترسی مخاطبان خود به محصولات این شرکت فراهم نموده است که در ذیل به هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

خرید حضوری از طریق مراجعه به نمایندگان رادشید در شهر و استان خود:

شرکت رادشید با بیش از یک دهه فعالیت در عرصه تولید بردهای الکترونیک و سخت‌افزار ردیاب خودرو اکنون با قرار گرفتن در جایگاه اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده رسمی ردیاب و سیستم‌های مدیریت ناوگان با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه ردیاب در کشور مفتخر است که توانسته در بیش از ۲۰ استان کشور به صورت مستقیم از طریق نمایندگان خود، محصولات و خدمات خود را در اختیار مردم در سراسر ایران قرار دهد.

برای اطلاع از مراکز خرید و فروش ردیاب رادشید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلفنی از طریق تماس با کارشناسان فروش رادشید:

کارشناسان فروش و پشتیبانی رادشید همواره آماده مشاوره، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات، رفع نیازها و دغدغه‌های شما عزیزان هستند.
برای خرید ردیاب‌های راشید از طریق تماس تلفنی، کافی است تا با یکی از شماره‌های واحد بازرگانی یا پشتیبانی رادشید تماس گرفته و سفارش خود را از طریق همکاران ما در یکی از این بخش‌ها ثبت نمایید.

در این روش برای پرداخت صورت حساب می‌توانید مبلغ اعلام‌شده از طرف همکاران فروش را به یکی از شماره‌های زیر واریز و عکس فیش واریزی خود را برای همکاران ما ارسال نموده تأییدیه نهایی خرید را دریافت نمایید.

  • شماره حساب:  ۳۳۷۰۰۳۴۵۲۶
  • شماره کارت:  ۲۷۱۱-۲۷۸۷-۳۳۷۹-۶۱۰۴
  • شماره شبا: IR27 0120 0000 0000 3370 0345 26

در این روش شما می‌توانید در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد خرید ردیاب و یا تبلت‌های صنعتی و نحوه کار آن‌ها از همکاران ما مشاوره‌های لازم را دریافت نموده و با خاطری آسوده سفارش خود را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است از طریق تماس با واحد پشتیبانی رادشید، همکاران این واحد علاوه بر توضیح مشخصات فنی دستگاه‌ها، در صورت تمایلتان شما را در زمینهٔ راه‌اندازی و نصب ردیاب نیز راهنمایی خواهند نمود.