ردیاب خودرو و قابلیت های آن

  • ۱۹۶۹
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

ردیاب خودرو و قابلیت های آن

ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو ، اصطلاحا به سیستمی گفته می شود که بر روی خودرو نصب شده و اطلاعات حرکتی خودرو را از طریق بسترهای ارتباطی مختلف ارسال یا ذخیره می کند.

ردیاب خودرو آنلاین ، آن دسته از ردیاب ها هستند که از طریق اینترنت یا پیام کوتاه به صورت لحظه ای اطلاعات مورد نظر را ارسال می کنند.

ردیاب خودرو در دسته های مختلف برای انواع خودرو ارائه شده است که متداول ترین نوع آن ، ردیاب خودروهای شخصی می باشد.

این ردیاب با قیمت مناسب ، به راحتی بر روی خودرو نصب شده و از لحظه نصب با استفاده از سامانه های موجود قابل ردیابی می باشد. در این ردیاب از امکانات هزینه بر کاسته شده و به موارد مصرفی عمومی توجه بیشتری شده است.

یکی از نیازهای مصرف کنندگان ردیاب خودرو ، اطلاع از وضعیت خودرو می باشد. در ردیاب ماهواره ای خودرو رادشید ، قابلیت اطلاع از وضعیت خاموش یا روشن بودن خودرو ، وضعیت دزدگیر ، وضعیت باتری خودرو ، اعلام حمل با جرثقیل ، اعلام سرقت و … از طریق پیام کوتاه و ربات تلگرام میسر شده است.

یکی از قابلیت های مهم دیگر در ردیاب خودرو رادشید ، ارسال پیامک اضطراری به دیگران می باشد. این پیام حاوی اطلاعات مکانی خودرو به چندین تلفن همراه می باشد که از این طریق می توان مشکلات ناشی از خرابی خودرو در جاده های بین شهری ، تصادفات ، سرقت و … را به دیگران نیز اعلام و درخواست کمک کرد.

نصب این دستگاه به راحتی و در مکانی مخفی و به دور از چشم صورت می گیرد تا دسترسی به آن سخت و جداسازی آن به آسانی میسر نباشد. این امر به منظور افزایش ضریب امنیت در هنگام سرقت انجام می گیرد.

پس از نصب دستگاه ، خودرو از طریق چندین راه ارتباطی قابل ردیابی می باشد که یکی از این راه ها ، سامانه ردیابی خودرو رادشید می باشد. در این سامانه ، به راحتی به اطلاعات جامعی در رابطه با خودروهای خود دسترسی دارید. این اطلاعات شامل میزان مصرف سوخت ، مسافت طی شده در بازه های زمانی مورد نظر ، وضعیت دزدگیر ، مسیرها و نقاط طی شده در بازه های زمانی مختلف ، میزان شارژ سیم کارت ، میزان شارژ سامانه ، مشخصات راننده و … می باشد، با استفاده از این اطلاعات ، مدیریت و کنترل خودرو به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

Radshid GPS Tracker Car Model X5+

ردیاب خودرو مدل X5+ رادشید

ردیاب خودرو X5 ، ردیاب ارزان قیمت رادشید ، مناسب برای خودروهای شخصی ، توسط تیم مهندسین رادشید تولید شده است. این ردیاب ایرانی ، تمامی قابلیت های ذکر شده را دارا بوده و علاوه بر آنها ، قابلیت ” نصب میکروفون داخلی ” را نیز دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *