ردیاب ماهواره ای خودرو

  • ۲۶۶۶
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

GPS اصطلاحا به سیستم موقعیت یاب جهانی گفته می شود که توسط ۲۴ ماهواره در اطراف زمین به تبادل اطلاعات می پردازند.

درخواست ها از طریق GPS های روی زمین برای ماهواره ها از بستر های مختلف ارسال می شوند و با استفاده از طول و عرض جغرافیایی ، موقعیت دقیق شما بر روی زمین تعیین شده و به دستگاه GPS ارسال می شود.

این عملکرد با قرار گرفتن بر روی ردیاب خودرو باعث کاهش سرقت و افزایش ضریب امنیت خودروها شده است که اصطلاحا به ” ردیاب ماهواره ای خودرو ” معروف می باشد.

ردیاب ماهواره ای خودرو ، علاوه بر موقعیت مکانی خودرو ، اطلاعات مفید دیگری را نیز در اختیار مالکین خودرو قرار می دهد. اطلاعاتی همچون میزان مسیر طی شده ، سرعت خودرو ، میزان مصرف سوخت ، وضعیت دزدگیر خودرو ، وضعیت روشن و خاموش بودن خودرو ، وضعیت اتصال باتری و …

این اطلاعات ، مدیریت و کنترل ناوگان های حمل و نقل و حمل بار و سوخت در سطح کشورها را آسان تر و امن تر کرده است.

ردیاب ماهواره ای خودرو به منظور استفاده در خودروهای شخصی ، ارگانی و اداری ، ناوگان های حمل و نقل مسافر ، حمل بار  و سوخت و … قابل استفاده است.

در این ردیاب ها پورت هایی برای افزایش کارایی تعبیه شده است. به طور مثال می توان به انواع سنسور اثر انگشت ، سنسور میزان رطوبت و دما ، سنسور مصرف سوخت ، دوربین و … را نام برد. این سنسور همچنین اطلاعات مخصوص خود را ارسال کرده و به افزایش دامنه مدیریت و کنترل وسایل نقلیه کمک می کند. به جز امر کنترل ناوگان ، ردیاب ماهواره ای خودرو باعث افزایش میزان ضریب امنیت خودرو ها شده و در هنگام سرقت ، قابلیت درگیری و همچنین کشف خودروی مسروقه را به همراه دارد.

بدین منظور می بایست اطلاعات ردیاب ماهواره ای خودرو خود را با پلیس در میان بگذارید.

با توجه به موارد اعلام شده ، محصولات رادشید از جمله ردیاب خودرو X1 و ردیاب خودرو X5 و همچنین ردیاب ترانزیتی ، ردیاب نظامی و ردیاب تریلر نمونه هایی از انواع ردیاب ماهواره ای خودرو با قیمت نازل می باشند که در این شرکت ارائه می گردند.

 

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت محصولات ، با واحد بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *