مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان

  • ۴۰۲۲
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

معرفی قابلیت سامانه ردیابی رادشید مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان، یکی از مهمترین نیازهای هر مدیری است

فرض کنید شما مدیر یک شرکت هستید که ناوگان شما به وسعت کشور گسترده شده است، شما نمایندگی یا پرسنلی دارید که قرار است بصورت کاملاً مجزا با دسترسی مشخص, خودرو و یا خودروهایی را بصورت روزانه بررسی کنند، با قابلیّت کاربران فرعی در سامانه ردیابی رادشید می‌توانید ردیاب‌های خودروی خود را بهتر و منظم‌تر نیز مدیریت کنید.

 

مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان

ردیاب تریلر

از سوالات متداولی که مدیران ناوگان های حمل‌ونقل در خصوص قابلیت‌های سامانه ردیابی می‌پرسند می‌توان به دو مورد قویاً اشاره کرد

  • نحوه تخصیص پنل کاربری به تعدادی کاربر و خودرو چگونه است؟
  • ۱۳ عدد خودروی خدمت دارم که با ردیاب خودرو شما تجهیز شده‌اند، به نظر شما چه طوری مدیریت این خودروها به فلان شعبه واگذار کنیم در حالی که شعبه  را هم زیر نظر ما باشد؟

یکی از سرویس‌های سامانه ردیابی رادشید برای مدیریت ناوگان حمل و نقل و یا اشخاصی که از تعداد زیادی ردیاب استفاده می‌کنند و یا فروشگاه‌های بزرگی که در سراسر کشور شعبه دارند مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان است.

مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان رادشید چگونه انجام می‌شود ؟

خیلی راحت با ورود به سامانه و کلیک بر روی منوی مدیریت با انتخاب گزینه ” مدیریت کاربران فرعی ” هر تعداد کاربری که لازم است را ایجاد و خودروهای مورد نظرتان را به آنها تخصیص دهید.

مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان

منوی کاربران فرعی

پس از کلیک بر روی گزینه ایجاد کاربر، منوی زیر ظاهر می‌شود که لازم است نام و نام خانوادگی درج شود و پس از آن نام کاربری را با در نظر گرفتن این نکته که حداقل از چهار کاراکتر انگلیسی باید استفاده شود را وارد کنید.

مدیریت کاربران در سامانه مدیریت ناوگان

ایجاد کاربران فرعی در سامانه ردیابی رادشید

سپس رمز عبور را برای کاربر تعریف کرده و روی دکمه پایان کلیک کنید.در مرحله بعد تعداد خودروهایی که باید به این کاربر تخصیص داده شود را لحاظ کنید.پس از انجام مراحل بالا کاربر یا کاربران فرعی برای شما ایجاد شده و تعداد خودرویی که مد نظر شماست به این کاربران تخصیص داده شده است.

حال کاربران فرعی با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانند وارد سامانه شوند و هر تعداد خودرو که برای آنها تخصیص داده شده است را ردیابی کنند.

شما به راحتی در هر بازه زمانی می‌توانید دسترسی‌های کاربران زیر مجموعه خود را حذف و یا ویرایش کنید.

برای مشاهده نحوه عملکرد ردیاب خودرو ، ردیاب ماشین و سایر محصولات رادشید روی عبارت مورد نظر کلیک کنید و برای بازدید اجمالی از خط تولید رادشید این لینک را کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *