طرح ردیاب ارزان قیمت قوه قضاییه

  • ۳۸۵۰
  • ۲
  • ا۱ دقیقه

طرح ردیاب ارزان قیمت قوه قضاییه

علیرضا ساوری، مقام مسئول معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بیان کرد ” به منظور کاهش سرقت خودروهای مدل ۸۸ به قبل ، اجرای طرح ردیاب ارزان قیمت قوه قضاییه در پایان تیرماه اجرایی می شود.”

در این طرح با هدف گذاری ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار خودرو در ۹ تا ۱۱ کلان شهر کشور ، اقدامات اولیه برای کاهش آمار سرقت در این شهرها صورت می گیرد.

آسیب پذیر ترین خودروهای سرقتی بر اساس آمار ارائه شده ، در میان خودروهای  «سال ۸۸ به قبل و همچنین در مدل های پراید ، پژو ۴۰۵ ، سمند ، پارس و نیسان» می باشد.

در پی مذاکرات صورت گرفته با شرکت رادشید به عنوان مجری طرح ردیاب ارزان قیمت قوه قضاییه ، با در نظر گرفتن یکسری از شاخص های مد نظر دو طرف ، قرار شد هزینه نصب ردیاب ها از ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یابد تا مالکان خودرو که عمدتا از قشر متوسط جامعه می باشند ، توان پرداخت آن را داشته باشند.

همچنین قوه قضاییه ، در نظر دارد تا برای مالکانی که از این طرح استفاده کرده اند ، طرح تشویقی مرتبط نیز اجرا کند. این طرح های تشویقی ، به منظور افزایش انگیزه برای استفاده از ردیاب ها و در پی آن کاهش سرقت خودروها می باشد.

قرار است این طرح در کلان شهر ها تهران ، البرز ، اصفهان ، خراسان رضوی ، فارس و کرمانشاه اجرایی شود تا بتوان از میزان سرقت خودرو در این استان ها کاست.

در این طرح در نظر داریم تا ردیاب در ۲۰ نقطه از خودرو نصب گردد تا با حذف یکی از تراشه ها ، مابقی قادر به انجام کار باشند و حتی در صورت جدا شدن باطری خودرو ، ردیاب به کار خود ادامه دهد.

همچنین دستگاه های مورد استفاده در طرح ردیاب ارزان قیمت قوه قضاییه دارای کیفیت مطلوب جهانی بوده و به محض جابه جایی خودرو سرقتی ، پیامکی برای راننده ارسال شده و موقعیت خودرو را با ضریب خطای بسیار پایین نشان می دهد.

2 پاسخ
  1. محسن ابراهیمی گفته:

    سلام. سایت خوب و محصولات خوبی دارید، دستتون درد نکنه به جرات می‌تونم بگم یکی از بهترین‌ها تو حوزه ردیاب و جی‌پی‌اس هستید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *