آموزش تغییرات داشبورد سامانه ردیابی رادشید
  • ۲۷۱۲
  • ۰
  • ا۳ دقیقه

آموزش سامانه ردیابی رادشید بخش شخصی سازی

بعد از ثبت نام و ورود به سامانه ردیابی رادشید، شما وارد محیط کاربری خود می شوید. صفحه پیش روی شما داشبورد نام دارد.  در این صفحه شما می توانید خلاصه ای از عملکرد ردیاب خودرو  خود را مشاهده نمایید. در صفحه داشبورد بخش های مختلفی وجود دارد که هرکدام یک ویجت نامیده می شود. هر ویجت بیانگر وضعیت خاصی از خودرو می باشد. برای نمونه در ویجت انتخاب خودرو می توانید خودروی موردنظر را جست و جو و انتخاب نمایید. در ضمن اطلاعات سایر ویجت‌ها نیز بر اساس خودروی انتخاب شده تغییر خواهد نمود.

در ضمن ویجت‌های موجود در این صفحه قابل تغییر می باشد و از بخش مدیریت و زیر منوی ، مدیریت پروفایل می توان ویجت‌های مدنظرتان را انتخاب نموده و کاملا شخصی سازی نمایید.

در قسمت بالای داشبورد، منوی سامانه قرارداد که شامل گزینه های زیر می باشد.

داشبورد        ردیابی        مدیریت        گزارشات      گزارش ساز       گزارشات من

از قسمت داشبورد برای بازگشت به صفحه اصلی زمانی که در سایر صفحات سامانه می باشید می توانید استفاده نمایید.

چه تنظیماتی از قسمت مدیریت پروفایل انجام پذیر است؟ از قسمت مدیریت پروفایل شما می توانید صفحه داشبورد خود را مطابق سلیقه و نیاز خود تنظیم نمایید، همچنین در این قسمت می توانید اطلاعات کاربری خود به جز نام کاربری را تغییر داده و تنظیم نمایید که گزارشات دریافتی خود را به صورت ایمیل و یا از طریق تلگرام دریافت نمایید، لازم به ذکر است تغییر رمز عبور سامانه نیز از طریق کلیک بر روی “تغییر رمز عبور” در پایین صفحه داشبورد امکانپذیر است. در ادامه به صورت تصویری به شما نشان داده می شود که چگونه این تغییرات را انجام دهید.

داشبورد سامانه ردیابی رادشید

شخصی سازی ویجت‌ها مطابق نیاز شما

برای تغییر  و جایگزین کردن ویجت‌ها کافی است بر روی هریک از ویجت‌ها کلیک نمایید با انجام این کار صفحه ای به صورت زیر برای شما باز می شود و از لیست ویجت‌های تعریف شده شما می توانید ویجت‌ مد نظر خود را انتخاب نموده  و بر روی گزینه پایان کلیک نمایید. پس از آن بر روی عبارت ” ثبت ابزار” در پایین صفحه داشبورد کلیک نمایید تا تغییرات مد نظر شما ثبت نهایی شود.

انتخاب گجت های سامانه ردیابی رادشید

ویرایش اطلاعات شما در مدیریت پروفایل

برای تغییر و ویرایش اطلاعات کاربری خود، بر روی عبارت “ویرایش اطلاعات” در پایین صفحه کلیک نمایید. صفحه ای به صورت زیر برای شما باز می گردد که در آن همه اطلاعات به جز نام کاربری قابل تغییر می باشد.  یکی از تنظیمات مهم و کاربردی در این قسمت تنظیمات مربوط به ایمیل یا ایمیل های کاربران می باشد به گونه ای که با وارد کردن آدرس ایمیل، در این قسمت شما می توانید گزارشـات دریافتی خود را به صورت هفتـگی و از طریق ایمیـل دریافت نمایید و همچنین تنظیم نمایید که گزارشات را به صورت روزانه از طریق تلگرام خود دریافت نمایید.

تنظیمات پروفایل سامانه ردیابی رادشید

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *