• ۱۳۷۸
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

پیشگیری از سرقت خودرو موضوع اصلی نشست همفکری استان

سرقت خودرو

پیشگیری از سرقت خودرو

سالهاست که تکنولوژی ردیابی وارد کشور شده است اما مثل سایر تکنولوژی‌ها نه فرهنگ آن برای عموم جا افتاده است و نه دید مردم نسبت به این تکنولوژی مساعد گشته است.در واقع هنوز حمایت همه‌گیری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی و کار و تلاش مجدانه، در همین راستا صبح امروز جلسه‌ای با موضوع استفاده از فناوری‌های نوین در پیشگیری از سرقت خودرو با حضور مسئولین امنیتی استان و مدیر بازرگانی شرکت دانش بنیان رادشید در محل سالن جلسات شهید تولایی دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، کیهان بهادر مدیر بازرگانی شرکت دانش بنیان رادشید توضیحاتی در خصوص قابلیت‌ها و مزایای استفاده از سامانه ردیاب خودرویی بیان کرد که مورد استقبال حاضرین جلسه قرار گرفت. وی از مسئولین ارگان‌ها و نهادها به ویژه صدا و سیما خواست که در جهت ترویج فرهنگ استفاده از ردیاب خودرو اطلاع رسانی های لازم را انجام نمایند. همچنین خطاب به نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت استان که در جلسه حضور داشت بیان داشت: که به منظور حمایت از کالای ایرانی و نیل به اهداف کشور در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه از ورود و عرضه کالاهای مشابه خارجی و بی‌کیفیت ممانعت به عمل آورند.

جلوگیری از سرقت

پیشگیری از سرقت خودرو

سرهنگ ریاحی رئیس اداره سرقت خودرو پلیس آگاهی استان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رادشید حمایت پلیس را از این طرح اعلام نمود.

پیشگیری از سرقت خودرو

ردیاب خودرو

عسگری نماینده شرکت‌های بیمه نیز در این جلسه ضمن حمایت از این طرح درخواست جلسات تخصصی با موضوع همکاری هرچه بهتر شرکت‌های بیمه با شرکت رادشید را اعلام نمود.

در پایان حسین کریمی کارشناس اداره کل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان ضمن تشکر از حاضرین جلسه بیان داشت که به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در استان حمایت‌های معنوی و حاکمیتی خود را به کار خواهیم برد.

تماس با واحد بازرگانی

درخواست نمایندگی