• ۶۹۴۸
  • ۰
  • ا۴ دقیقه

پیدا کردن خودروی سرقتی

زمانیکه خودروی شما سرقت میشود یکی از دغدغه های بدیهی مال باختگان یافتن خودرو است.برخی از سارقان از فیلترهایی مثل دزدگیر و قفل فرمان هم عبور میکنند،در این حین اولین گام اقدام قانونی و تماس با پلیس برای یافتن خودروی مسروقه است که این مستلزم مراتب اداری و طرح شکایت است که البته زمانبر است.همانطور که بیمه یکی از اقدامات موثر در زمان وقوع حادثه است،داشتن ردیاب هم ازین معقوله جدا نیست.چراکه ردیابی آنلاین و مکان یابی وسیله نقلیه چه در زمان بروز حادثه و چه در زمان عادی بسیار کاربردی تر از یک دزدگیر عمل میکند،مضافاٌ بر اینکه دزدگیر هم یک عامل بازدارنده است که با داشتن آن برخی از سارقین را فیلتر میکند.

اما در زمان بروز حادثه پیداکردن خودروی سرقتی از طریق ردیاب بسیار سریع اتفاق می افتد و فرصت حتی اقدامات تلافی جویانه یا خرابکارانه را به سارقین نمیدهد و کمتر از چند دقیقه بنابر دسترسی شما به امکانات ردیابی آنلاین می توانید وسیله نقلیه تان پیدا کنید.پس علاج واقعه را باید قبل از واقعه کرد.اما یکی از راه های موقعیت یابی بواسطه ردیاب های رادشید از طریق درگاه اینترنتی رادشید است که اولین و سریعترین راه برای مکان یابی آنلاین وسیله نقلیه شماست اما برای اینکار باید قبل از وقوع حادثه در سامانه ردیابی رادشید ثبت نام کرده باشید.

یافتن خودروی مسروقه بواسطه ی تجهیزات ردیابی رادشید به چند طریق اتفاق می افتد:

روش اول و بهترین روش از طریق درگاه وب است،از طریق لمس آدرس www.spa.radshid.com  می توانید ردیابی را آغاز کنید.
روش دوم از طریق ربات تلگرام است که بصورت لحظه ای می توانید موقعیت مکانی وسیله نقلیه خود را مشاهده کنید نه بصورت آنلاین.

روش سوم هم از طریق نرم افزار اندروید است.

در روش اول در قسمت “ورود” پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور وارد محیط کاربری خود می شوید صفحه پیش روی شما داشبورد نام دارد،در این صفحه خلاصه ای از گزارشات را بصورت آیکون هایی در منو مشاهده می کنید که در تصویر زیر نمایش داده شده است.اما فعلا با قسمت ردیابی سرو کار داریم.

پیداکردن خودروی مسروقه

پیدا کردن خودروی سرقتی

به این آیکون ها به اصطلاح گجت می گویند.این گجت ها قابل تغییر نیز می باشند.برای اطلاع از موقعیت مکانی خودروی خود بر روی نقشه،گزینه ردیابی را انتخاب می کنیم.
در صفحه پیش رو آیکون های نمایش زنده،ردیابی و شبیه سازی و همچنین نقشه ماهواره ای گوگل و تنظیمات نقشه و لایه های GIS قابل دسترس می باشند.

بر روی منوی ردیابی کلیک کنید صفحه زیر نمایش داده می شود که روی گزینه نمایش زنده کلیک کنید.

نمایش زنده

پیدا کردن خودروی سرقتی

پس از لمس نمایش زنده انتخاب بخش زیر نمایان می شود که پس از آن وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

پیداکردن وسیله مسروقه

پیدا کردن خودروی سرقتی

پس از آن منوی زیر نمایان می شود که درصورت نیاز موارد آن را تغییر دهید و گزینه پایان را کلیک کنید.

یافتن خودروی سرقتی با ردیاب

پیدا کردن خودروی سرقتی

پس از این مرحله صفحه زیر بارگذاری می شود که محل دقیق خودروی شما را بر اساس مدت زمان به‌روزرسانی خودکار که در تصویر قبل نمایش داده شد هر چند ثانیه یکبار گزارش می کند.

نمایش زنده خودروی مسروقه با ردیاب رادشید

پیدا کردن خودروی سرقتی

همچنین می توانید پس از جابه جایی خودرو در مسافتی تعریف شده از جانب خودتان دریافت مکان داشته باشید با این گزینه می توانید در صورت جابه جایی خودرو بدون روشن شدن (بکسل شدن و..) متوجه جابه جایی خودرو خود شوید.

برای پیداشدن خودروی سرقتی،موقعیت لحظه ای و روشن و خاموش بودن خودرو می توانید از قسمت نمایش زنده استفاده کنید.از امکانات دیگر این قسمت می توان به ارسال دستور خاموش شدن اشاره کرد.در قسمت نمایش زنده می توانید گروهی از خودروها را مانیتورینگ کنید و مکان لحظه به لحظه هرکدام را رصد کنید.

نکته مهم اینست که میزان شارژ سیم کارت دستگاه را در همین صفحه کنترل کنید چراکه در صورت نداشتن شارژ ارسال نقطه روی حافظه دستگاه ذخیره می شود و تا زمانیکه سیم کارت شارژ نشود ارسال نقطه به سرور جهت نمایش زنده اتفاق نمی افتد.

در کنار آیکون جستجو کلید رفت و برگشت است که با کلیک بر روی آیکون میزان شارژ سیم کارت در صورت اعتباری بودن نمایش داده می شود.توصیه می کنیم در صورت داشتن اعتباری کمتر از ۱۰۰۰۰ریال حتما نسبت به شارژ بر خط اقدام کنید.

چگونه خودروی سرقتی را با ردیاب پیداکنیم

پیدا کردن خودروی سرقتی

پیدا کردن خودروی سرقتی

پیدا کردن خودروی سرقتی