مدیریت پرداخت سامانه ردیابی رادشید

  • ۳۳۳۸
  • ۰
  • ا۶ دقیقه

چرا برای استفاده از سامانه ردیابی رادشید باید هزینه پرداخت شود؟

با وجود ردیاب های چینی ارزان قیمت در بازار یکی از سوالات همیشگی کاربران این دسته از محصولات  این سوال می باشد که چرا  ردیاب های چینی ارزان تر بوده و هزینه ای اضافه تر از قیمت محصول باید پرداخت کرد.

در پاسخ به این سوال باید عنوان نمود که جدا از کیفیت و کارایی نامناسب ردیاب های چینی ،عدم وجود پشتیبانی و گزارش دهی جامع از این ردیاب ها باعث شده است که سقف قیمتی پایین تری داشته باشند. علاوه بر این اگر برخی از مدل ها نیز عنوان نمایند که دارای سامانه ردیابی هستند باید این نکته را مدنظر قرار دهید که اطلاعات ثبت شده توسط ردیاب بر روی این سامانه ها بر روی سرورهای خارج از ایران نگهداری شده و هیچ تضمینی بابت نگهداری اطلاعات و بک آپ گیری اطلاعات وجود نداشته و در صورت قطعی و یا ایجاد اختلال در اینترنت کشور به کل ارتباط با این سرورها و اطلاعات ضبط شده بر روی آنها قطع می شود و این درحالی است که گزارش گیری و ذخیره اطلاعات برای سازمان ها بسیار حیاتی می باشد و با خرید یک ردیاب ایرانی که دارای سامانه ردیابی باشد، اگر چه برای استفاده از سامانه سالانه مبلغی را برای شارژ سامانه پرداخت می کنید اما دیگر دغدغه از بین رفتن اطلاعات و ذخیره اطلاعات را نخواهید داشت.

 تفاوت سامانه ردیابی رادشید با سایر سامانه ها

اولین و مهمترین تفاوت سامانه ردیابی رادشید با سایر سامانه های مشابه، نگهداری اطلاعات ثبت شده بر روی سرورهای مطمئن و اختصاصی این شرکت در داخل ایران می باشد. علاوه براین برخلاف سایر سامانه ها که سقف نگهداری اطلاعات بر روی آنها حداکثر ۳ ماه می باشد، شرکت دانش بنیان رادشید از تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ به عنوان اولین و درحال حاضر تنها شرکت تولید ردیاب شرایطی را پدید آورده است که هیچ محدودیت زمانی برای ثبت و نگهداری داده ها ندارد و از تاریخ فوق به مدت نامحدود اطلاعات اشخاص و سازمان ها قابل دریافت می باشد.

توضیحات ذکر شده در فوق خود گویای این مطلب می باشند که نگهداری چنین حجم وسیعی از اطلاعات هزینه بسیاری دارد که شرکت تنها بخش کوچکی را در قالب شارژ سالیانه از مشترکین خود دریافت می نماید. لازم به ذکر است ۳ ماه اول استفاده از سامانه بدون کوچکترین محدودیت در گزارشگیری و تنظیمات کاملا رایگان می باشد.

مدیریت پرداخت سامانه ردیابی رادشید

برای تمدید اعتبار سامانه و همچنین اضافه کردن بسته پیامکی (برای استفاده از نرم افزار اندروید و سامانه پیامکی آدرس ) از منوی مدیریت و از لیست آبشاری باز شده بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

صفحه ای برای شما باز می شود که در آن میتوانید لیست پرداخت های قبلی خود را مشاهده نمایید، در قسمت پایین صفحه سه گزینه ، شروع پرداخت جدید ، جست وجو و خروجی اکسل قابل روئیت می باشد. با کلیک بر روی جست و جو میتوانید پرداختی مدنظر خود را در لیست پرداخت های ثبت شده سرچ نموده  و از طریق گزینه خروجی اکسل گزارشی از پرداخت های صورت گرفته در بازه های زمانی مدنظرتان به صورتی فایل  اکسل دریافت نمایید.

برای خرید و ثبت پرداخت آن بر روی گزینه “شروع پرداخت جدید” کلیک نمایید. با اینکارصفحه ای به صورت زیر به شما نمایش داده می شود.

منوی پرداخت سامانه ردیابی

خرید بسته پیامکی : این گزینه برای  کسانی که تمایل به استفاده از سامانه ندارند و  قصد استفاده از نرم افزار اندروید و سامانه پیامکی آدرس  را  دارند، از این منو برای پرداخت استفاده می کنند.

با کلیک بر روی این گزینه ، منویی به صورت زیر باز می شود که در آن بسته های پیامکی تعریف شده اند که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید بسته پیامکی

این بسته ها در حال حاضر، به صورت بسته هایی با تعداد ۱۰۰ ، ۲۰۰ ،۴۰۰ و ۱۰۰۰ عددی  موجود می باشد که با انتخاب هر یک قیمت آن به شما نمایش داده می شود.

خرید اعتبار سامانه : ۳ ماه اول استفاده از سامانه ردیابی رادشید رایگان بوده و پس از برای استفاده از سامانه، نیاز به خرید اعتبار برای آن می باشد.

خرید بسته سامانه ردیابی

نکته مهم در این قسمت بیان این موضوع می باشد که مبالغ واریزی ذکر شده برای هر خودرو و به ازای دوره یکساله برای هر خودرو در حال حاضر ۹۱.۷۵۰ تومان می باشد که با احتساب ارزش افزوده ۱۰۰.۰۷۵ تومان می باشد ، با یک حساب سرانگشتی کوچک می بینید، که برای دریافت کل خدمات این سامانه ماهیانه مبلغی در حدود ۸.۴۰۰ تومان پرداخت می کنید که در مقایسه با خدمات دریافتی مبلغی ناچیز می باشد.

نکته دیگری که باید عنوان نمود این است که لزومی به خرید اکانت یکساله نمی باشد و بازه های زمانی زیر برای خرید اعتبار سامانه  نیزامکانپذیر می باشد.

۱۰ روزه – ۲۰ روزه – ۱ ماهه – ۲ ماهه – ۳ ماهه – ۶ ماهه – ۹ ماهه – یکساله – دوساله – ۳ ساله

در قسمت خرید اعتبار سامانه  با کلیک بر روی گزینه مرحله بعد گروه و خودروی مدنظرتان را انتخاب کنید و در مرحله بعد مدت دوره خود را تعیین نمایید و گزینه مرحله بعد را انتخاب کرده و نوع پرداخت شامل پرداخت آنلاین، آفلاین و کارت شارژ می باشد را تعیین کنید. با انتخاب پرداخت آنلاین به درگاه بانک ملت متصل خواهید شد و پس از طی مراحل بانکی سامانه شما تمدید خواهد شد. در صورتی که منوی آفلاین را انتخاب کرده اید باید هزینه مربوط به تمدید اعتبار سامانه به شماره حساب عنوان شده دراین مرحله واریز شده، شماره فیش واریز در کادر مربوطه قید شود و توضیحات لازمه در کادر توضیحات نوشته شود سپس گزینه تایید پرداخت را انتخاب نمایید و با قسمت پشتیبانی رادشید تماس گرفته تا پرداخت شما بررسی و تایید گردد.

در صورتی که برای شما پرداخت آفلاین و آنلاین غیرفعال بود می توانید گزینه کارت شارژ را انتخاب کنید و کد کارت شارژ را درقسمت مربوطه وارد نمایید. کد شارژ توسط نماینده مربوطه به شما داده می شود.

خرید شارژ سیم کارت: این گزینه در حال حاضر غیر فعال می باشد.

جست و جو در قسمت پرداخت : در قسمت جست و جو که گزینه مربوط به آن در پایین صفحه  قرار داده شده است، شما می توانید از لیست پرداختی های انجام شده، پرداختی های خود را از طریق یکی از گزینه های زیر جست و جو نمایید.

نام نمایندگی – نام کامل – نام محصول – شماره حساب –  مبلغ پرداختی – نوع پرداخت

شناسه خرید – کدرهگیری – وضعیت پرداخت-  توضیحات – تاریخ پرداخت

جست و جو در صفحه پرداخت سامانه ردیابی

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *