• ۱۷۰۲
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

مصاحبه حمزه محمدی مدیرعامل شرکت رادشید با خبرگزاری فارس

حمزه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: مسئولان جلوی واردات کالای مشابه تولیدات داخلی را بگیرید چرا که در حال تسخیر بازار کشور هستند.

وی افزود: واردات بی‌رویه کالای مشابه تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان به کام تولیدکنندگان چینی، واردکنندگان و به ضرر کارآفرینان ایرانی است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: این شرکت با اشتغال مستقیم حدود ۱۰۰ نفر، محصولات الکترونیکی دارای ضمانت کیفیت در حوزه تولید انواع ردیاب‌ها، ابزارهای کوچک نرم‌افزاری رایانه‌ای (گجت‌های صنعتی) تولید می‌کند.

محمدی ادامه داد: سه شرکت دانش‌بنیان داخلی تجهیزات رایانه‌ای ردیاب تولید می‌کنند و به‌سختی، سهمی از بازار کشور را با وجود واردات محصولات چینی در اختیاردارند.

وی با بیان اینکه شرکت دانش‌بنیان، گواهینامه ثبت اختراع دارد، اظهار داشت: توانسته‌ایم بیش از ۲۵ هزار دستگاه ردیاب را در کشور نصب و راه‌اندازی کنیم که به نوبه خود در کاهش تلفات جاده‌ای و سرقت خودرو سهم چشمگیری داشته است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رادشید بیان کرد: ردیاب‌های تولیدشده بر اساس پیمایش سامانه ملی سپهتن به‌صورت یکپارچه و به لحظه، رفت‌وآمد خودروهای عمومی کشور را کنترل می‌کند و تلفات جاده‌ای و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

وی از مسئولان استان اصفهان خواست هم نظارت بیشتری بر واردات کالای رایانه‌ای چینی داشته باشند و هم در جلسات خود با مسئولان کشوری، با جدیت پیگیر کاهش واردات و قاچاق کالای مشابه تولیدات داخلی باشند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در پایان گفت: حمایت مالی از این شرکت‌ها با دریافت تسهیلات بانکی به‌موقع، نیروی انسانی و تولیدات رایانه این شرکت را به حدود دو برابر افزایش خواهد داد.