• ۴۸۵۲
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

مسلح کردن خودرو توسط ردیاب خودرو رادشید

فقط کافیه یک روز خودرو خودتون را کنار کوچه و خیابون پارک کنید تا متوجه بشید استرس سرقت خودرو چقدر می‌تونه براتون زجرآور باشه!

بخصوص وقتی به میهمانی یا مکانی میرید که از امنیت اون منطقه هم مطمئن نیستید, سرک کشیدن‌های گاه‌ و‌ بیگاه شما از پنجره شاید تنها بتونه دقایقی از استرس شما را کم کنه, ( البته یادتون باشه که خیلی از خودروها در کمتر از سی ثانیه میتونن به سرقت برند مثل ویدئوی انتهای مطلب) ما در مجموعه مهندسی رادشید برای این مشکل هم راهکاری اندیشیده‌ام.

وقتی ردیاب خودرو رادشید را نصب کردید, کافیه یک پیامک محدوده به دستگاه ارسال کنید و همچنین قابلیت ارسال پیامک به ازای فعال شدن سوئیچ را هم برای دستگاه تون فعال کنید, حتی می‌تونید با یک پیامک، روشن شدن خودرو خودتون را هم لغو کنید.

ردیاب خودرو

پارک کردن در هر محلی چه تبعاتی دارد

با فعال کردن سه گزینه بالا اگر:

  • خودرو شما بکسل شود !
  • خودرو شما روشن گردد !

ردیاب به شما پیامک میده و صد البته اون پیامک آخری اجازه نخواهد داد اصلاً خودروی شما روشن شود.

ما به مجموعه اقدامات بالا اصطلاحاً ” مسلح کردن خودرو ” میگیم که می‌تونه خودروی شما را آماده هر نوع عملکرد خارجی نماید تا خودروی شما از هر نوع گزندی مثل سرقت و حتی بکسل کردن خودرو نجات پیدا کنه.

برای خرید ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی رادشید، ردیاب‌ پاوربانکی و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو و یا دیدن امکانات و سایر محصولات رادشید این لینک را لمس کنید.برای بازدید اجمالی از خط تولید رادشید این لینک را لمس کنید.

ضمناً شرکت رادشید دارای مجوز از سازمان‌ تنظیم  مقررات رادیویی است و برای محصولات خود دارای گواهینامه ثبت اختراع است.

برای خرید یا دریافت اطلاعات تکمیلی این لینک را لمس کنید.

در ویدئوی زیر کاملاً واضح است که سرقت پراید بیش از اونی که فکرش بکنید سریع اتفاق میوفته !!