طرح نصب ردیاب خودرو جهت پیش گیری از سرقت قوه قضاییه رادشید

  • ۱۷۱۶
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

طرح نصب ردیاب خودرو جهت پیش گیری از سرقت توسط  قوه قضاییه واحد فاز اجرایی می گردد.

با توجه به آخرین خبرهای دریافتی، تصمیماتی در خصوص اجرای طرح تجهیز خودروها به ردیاب توسط معاونت پیشگیری وضعی قوه قضاییه گرفته شده است.

به گفته علیرضا ساوری، بر اساس کارشناسی های انجام شده ۹۰ درصد خودروهای مسروقه، پنج خودروی پراید، پژو ۴۰۵، سمند و نیسان و ۱۰ درصد مابقی سرقت ها مربوط به دیگر خودروها می باشد و بیشتر سرقت خودروهای گفته شده مربوط به خودروهای سال ساخت ۱۳۸۸ و پیش از آن است که از کمترین سیستم ایمنی و ضد سرقت خودرو همچون ایوبلایزر برخوردارند.

ایشان با توجه به پیچیدگی ها و ابعاد گوناگونی که در مسئله سرقت وجود دارد، بیان کردند که: نیازمند بهره گیری از فناوری های نوین و همچنین ابزارهای گوناگون برای پیشگیری از جرم و کشف عملی آن هستیم.

در این خصوص، بهره مندی از دستگاه ردیاب خودرو و تجهیز خودروها به ویژه پنج خودروی ذکر شده سال ساخت ۱۳۸۸ و پیش از آن با اولویت و در یک زمانبندی مرحله ای در استان های تهران، البرز، خراسان رضوی،‌ فارس، اصفهان و کرمانشاه هرچه زودتر انجام خواهد گردید.

ایشان در ادامه بیان نمودند که با توجه به کارشناسی های انجام شده، در مرحله آغازین نصب تراشه خودرو با توجه به رضایت مالک خودرو و به شکل داوطلبانه بر روی پنج خودروی گفته شده در استان های بیان گردیده به مرحله اجرایی گذاشته خواهد شد.

همچنین ایشان در پایان اشاره نمودند که در آینده ای نزدیک نتایج بدست آمده از اجرای طرح تجهیز خودروها به دستگاه ردیاب خودرو ( جی پی اس خودرو)  به صورت مرحله ای به مردم عزیز کشور اعلام خواهد گردید.

مجموعه مهندسی رادشید به عنوان مجری طرح نصب ردیاب خودرو جهت پیش گیری از سرقت توسط  قوه قضاییه معرفی گردید.

شرکت رادشید به عنوان بزرگترین تولیدکننده ردیاب خودرو در کشور مفتخر است یکی از ارکان اصلی و شرکت های تامین کننده ردیاب خودرو در این پروژه ملی باشد.

امید است با توجه به تجربه چندین ساله و بهره مندی از متخصصین و مهندسین در نمایندگی های متعددمان در سراسر کشور، بهترین خدمات را در این زمینه به هموطنان عزیزمان ارائه دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *