• ۱۳۵۲
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

اعلام رضایت مدیر ارشد HSE منطقه پارس عسلویه از همکاری با رادشید

دشتی نژاد ، مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس عسلویه :

سوابق خوب شرکت رادشید اعتماد من را جلب کرد / رادشید مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس عسلویه گفت: از طریق فضای مجازی با محصولات شرکت مهندسی رادشید آشنا شدم و با توجه به تحقیقات میدانی که انجام دادم این مجموعه توانست رضایت اینجانب را جهت استفاده از محصولات خود جهت هوشمند و ایمنی سازی ناوگان حمل و نقل جلب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و دانش‌بنیان رادشید در راستای استراتژی‌های خود جهت مشتری مداری و احترام به حقوق آنها، اقدام به نظرسنجی، مطرح کردن سؤالات، دریافت و انتشار رضایت آنها نموده است.

به همین خاطر به سراغ مهندس بهرام دشتی نژاد مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که یکی از مشتریان و همراهان همیشگی و خوب شرکت دانش بنیان رادشید بوده است رفتیم تا نظرات او را در خصوص محصولات تولیدی رادشید جویا شویم.

وی در همان ابتدا ضمن تحسین ایده نظرسنجی و احترام به حقوق مشتری چه قبل و چه بعد از ارائه خدمات به آنان اظهار کرد: داشتن سوابق خوب، اعتماد و صداقت پل‌های ارتباطی تولیدکننده و مصرف‌کننده است؛ در ضمن این عوامل مهم می توانند در حفظ مشتری به شدت تاثیر گذار باشند.

دشتی نژاد با بیان اینکه از طریق فضای مجازی با محصولات شرکت مهندسی رادشید آشنا شدم و با توجه به تحقیقات میدانی که انجام دادم این مجموعه توانست رضایت من را با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد جهت استفاده از محصولات خود جهت هوشمند و ایمنی سازی ناوگان حمل‌ونقل جلب کند، افزود: رادشید برای زنده ماندن باید به نظرات مشتریان خود احترام بگذارد و افزایش کیفیت قطعات و خدمات محصولات خود را با توجه به آخرین فن‌آوری های روز دنیا در دستور کار قرار دهند.

مدیر ارشد HSE منطقه ویژه پارس عسلویه با تاکید بر اینکه باید همیشه مشتری مداری سرلوحه کار شرکت رادشید باشد، گفت: از مسئولان می خواهم که نهایت حمایت و پشتیبانی خود را از تولیدکنندگان داخلی به خصوص شرکت های دانش بنیان انجام دهند تا موجب رونق هر چه بیشتر اقتصاد کشور شود.