بنر مقاله ردیاب دانش‌آموزی رادشید

  • ۵۷۷۸
  • ۶
  • ا۴ دقیقه

ردیاب دانش‌آموزی چیست؟

ردیاب دانش‌آموزی یا ردیاب کودک وسیله‌ای است بسیار کوچک برای مشاهده موقعیت مکانی آنلاین و نظارت دورادور والدین بر فرزندان.

درواقع با خرید یک ردیاب کوچک برای فرزندان، دیگر نگرانی برای والدین از بابت دیر رسیدن به خانه و یا ترس از ایجاد مشکل برای فرزندان وجود نخواهد داشت.

تامین امنیت کودکان با ردیاب دانش آموزی

آتنا اصلانی

در سال‌های اخیر بارها شاهد اخبار تلخ از حوادثی نظیر کودک ربایی برای کودکان معصوم در مسیر خانه و یا مدرسه رخ‌داده است بوده‌ایم، اتفاقاتی نظیر آنچه برای  آتنا اصلانی‌ها، رخ داد و نه‌فقط یک خانواده بلکه قشر وسیعی از جامعه را به کام تلخی و اندوه کشاند.

درک چرایی و ریشه‌یابی آنچه زمینه‌ساز وقوع چنین اتفاقاتی در جامعه است از حیطه تخصص ما خارج است و ما تنها به راهکاری جهت جلوگیری و کاهش وقوع چنین اتفاقاتی در این مقاله بسنده می‌کنیم.

امروزه هم پدرها و هم مادرها هر دو اغلب شاغل هستند و پیگیری این مسائل به‌صورت سنتی بسیار زمان‌بر است اما موضوع امنیت و حفاظت از کودکان و فرزندان آن‌قدر حائز اهمیت است که مستلزم این است که پدران و مادران بیش‌ازپیش به این موضوع، حوادث و حاشیه‌های سهل‌انگاری در ارتباط با آن بهای بیشتری بدهند.

آیا ردیاب کیف مدرسه همان ردیاب دانش آموزی است؟

نقش ردیاب دانش‌آموزی در حفظ امنیت و نظارت بر فرزندان

مسیر رفت‌وبرگشت فرزندان از منزل تا مدرسه اغلب مواقع بزرگ‌ترین چالش والدین است. کمی که دیر به منزل برسند دل‌نگرانی‌های مادرانه اولین اتفاقی است که می‌افتد و پس از آن با هر ساعت دیر کردن این دل‌نگرانی‌ها بیشتر و بیشتر شده و به کل اعضای خانواده نیز منتقل می‌شود.

حال زمانی را تصور کنید که برای والدین این امکان فراهم شود که از جزئیات مسیر رفت‌وآمد فرزندان خود با زمان دقیق حضور در هر مکان و مسیر مطلع بوده و علاوه بر این بتوانند مکان‌هایی که علاقه‌ای به حضور فرزندانشان در آن‌ها را ندارند مشخص کرده و به محض ورود و خروج فرزندانشان به این مکان‌ها از آن‌ها مطلع گردند.

اگرچه تا چند سال پیش حتی داشتن چنین تصوری برای والدین عملاً غیرممکن بود اما امروزه به لطف فنّاوری‌های جدید و راه‌کارهایی که این فنّاوری‌ها پیش پای بشر قرار داده‌اند نه‌تنها چنین تصوری غیرممکن نبوده بلکه به‌راحتی در دسترس همه والدین نیز می‌تواند قرار بگیرد و این راهکار فنّاوری چیزی نیست جز ردیاب دانش‌آموزی.

ردیاب دانش‌آموزی یکی از دستگاه‌هایی است که می‌توان از آن برای جلوگیری از وقوع وقایع تلخ و رخدادهایی که برای فرزندان در خارج از خانه و در محیط‌های به دور از والدین اتفاق می‌افتد، استفاده کرد.

حفظ ایمنی و مراقبت از دانش آموزان با ردیاب دانش آموزی

ردیاب دانش‌آموزی رادشید چه مزایایی دارد؟

با توجه به کارایی‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط شرکت رادشید این ردیاب شخصی دارای قیمتی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی در مقایسه با محصولات مشابه در بازار است.

ردیاب کودک رادشید از چه تکنولوژی بهره می‌برد؟

همه ردیاب‌های تولیدشده توسط رادشید دارای پیشرفته‌ترین و بروزترین تکنولوژی‌های الکترونیکی و طراحی سخت‌افزاری مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا هستند.

کاربرپسندی ردیاب رادشید! آیا کار با ردیاب دانش‌آموزی رادشید راحت است؟

این ردیاب دارای ابعاد کوچک و وزن بسیار سبکی بوده و به‌راحتی در جیب و یا کیف قرار می‌گیرد.

برای شارژ و استفاده از آن کافی است با کابل شارژ همراه دستگاه همانند گوشی تلفن همراه آن را شارژ و مورداستفاده قرارداد.

کار با این ردیاب بسیار آسان بوده و هر گروه سنی خیلی راحت می‌توانند کار با آن را فرابگیرند.

آیا برای فعال‌سازی ردیاب دانش‌آموزی نیاز به سیم‌کارت هست؟

این ردیاب شخصی با استفاده از سیم‌کارت فعال‌سازی و مورداستفاده قرار می‌گیرد و به‌گونه‌ای طراحی و تولیدشده است که قابلیت انطباق با تمامی اپراتورهای ایرانی را دارا است.

امنیت اطلاعات دریافتی از ردیاب رادشید چگونه است و چه کسانی به این اطلاعات دسترسی دارند؟

کلیه اطلاعات مخابره شده از ردیاب بر روی سرورهای امن و ویژه رادشید در داخل ایران با رعایت قوانین حفظ حریم شخصی ذخیره و نگهداری می‌شوند و دسترسی به اطلاعات آن تنها برای صاحب اصلی ردیاب امکان‌پذیر است.

میزان باتری ردیاب شخصی دانش‌آموزی رادشید چقدر است؟

باتری مورداستفاده در این مدل ردیاب‌ها ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و با دارا بودن تکنولوژی هوشمند ارسال اطلاعات این ردیاب بهینه‌سازی و استفاده بیشتر از شارژ باتری به‌راحتی امکان‌پذیر است.

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب دانش‌آموزی چقدر است و از چه زمانی فعال می‌شود؟

با خرید این ردیاب پس از فعال‌سازی اکانت ردیاب درون سامانه ردیابی رادشید می‌توان از یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش واقعی رادشید استفاده نمود.

ردیاب دانش آموزی رادشید radshid

 قابلیت‌های ردیاب دانش آموزی

برای اطلاع از قابلیت‌های ردیاب دانش‌آموزی رادشید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

توصیه ما به مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها، ایجاد بستری برای همه‌گیر شدن و فرهنگ‌سازی استفاده از ردیاب دانش آموزان است.

ما برای تعامل، خرید ردیاب دانش‌آموزی و مشاوره بیشتر آماده همکاری هستیم. جهت برقراری ارتباط با واحد بازرگانی این لینک را لمس کنید.