• ۶۰۱۹
  • ۰
  • ا۴ دقیقه

آیا با ردیاب خودرو و لمس یک دکمه از هر جا میشه ماشین را خاموش کرد؟

بله _ البته لازمه این کار داشتن ردیاب خودرو رادشید است.ردیاب خودرو هوشمند رادشید این قابلیت را دارد تا با لمس یک کلیک ماشین شما را از راه دور خاموش کند.شرکت رادشید برای تولید این ردیاب خودرو و سایر محصولات، دارای دانش بومی و گواهی ثبت اختراع است و تمامی مجوزهای لازمه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را دارا می‌باشد.

ردیاب خودرو

ردیاب X1

با این امکان و ارسال دستور خاموشی خودرو، خودروی شما هر کجای دنیا که باشد خاموش می‌شود و امکان روشن شدن آن نیست.

وقتی شما مجهز به ردیاب خودرو رادشید هستید باید از پارتنر خودتون بپرسید که آیا این ردیاب این کارایی رو داره یا نه! مثلا شما وقتی از ردیاب آهنربایی استفاده می کنید به طور قطع هیچ اتصالی به جز اتصال خودرو با ردیاب بواسطه آهنربا را ندارید پس این ردیاب قابلیت خاموش کردن خودرو را ندارد.نحوه عملکرد ردیاب خودرو را در این لینک بخوانید.

قیمت ردیاب رادشید چقدر با مشابه اروپایی تفاوت داره؟

قیمت ردیاب خودرو رادشید مدل X1 حدود ۴۰% کمتر از مشابه خارجی (لیتوانی) خود هست که این یعنی جلوگیری از خروج ارز از کشور، این تبلیغ نیست در واقع معرفی محصول است.

ردیاب خودرو هوشمند

خاموش کردن با ردیاب خودرو

من حاضرم شما را به یک فنجان چای در شرکت رادشید دعوت کنم و با شما در مورد امکانات ردیاب خودرو و سایر ردیاب‌های رادشید مثل ردیاب شخصی رادشید صحبت کنم و قیمت‌ها و مشخصات این دستگاه را از نزدیک با هم بررسی کنیم.این حق شماست که از نزدیک تمامی این گفته‌ها را ببینید و قبل از خرید ردیاب مورد نظرتون، تفاوت ارائه خدمات را قبل و پس از فروش با سایر شرکت‌های ارائه دهنده مقایسه کنید.

خدمات پیش از فروش رادشید

ردیاب خودرو

خدمات پیش از فروش

هر موقع که شما نیاز دیدید فقط کافی از طریق تماس تلفنی، پیامک، ایمیل، دیدگاه و یا چت سایت به ما اطلاع دهید تا هماهنگی لازم برای یک جلسه دوستانه انجام پذیرد. من و تیم رادشید اینجا منتظر شما هستیم تا دیداری تازه کنیم.

چطوری ردیاب خودرو بخریم؟

منم مثل بقیه دقیقاً وقتی می‌خواستم وسیله‌ای بخرم تمام لینک‌های صفحه اول گوگل رو سرچ می‌کردم تا ببینم کدوم سایت اطلاعات بهتری در اختیار عموم گذاشته، بعد قیمت‌های اون سایت رو با بازار مقایسه می‌کردم تا بهترین خرید اتفاق بیفتد در نهایت وقتی که مطمئن می‌شدم از قسمت ” تماس با ما ” سایت مورد نظر با اون شرکت تماس می‌گرفتم. حالا یه خانم یا آقایی تلفن را برمی‌داشت و جوری جواب می‌داد که رغبت نمی‌کردی باهاش صحبت کنی و زود صحبت را تموم می‌کرد یا همینکه متوجه می‌شد شما در خرید جدیّت ندارید دیگه صحبت را ادامه نمی‌داد.

تازه بعد از اینهمه وقت و انرژی که گذاشته بودم باورم نمی‌شد یه شرکت ایرانی بتونه همچنین محصولی را تولید کنه و شکّم بر این می‌شد که یه جای کار مشکل داره!

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو

اینجا بود که میخواستم امکانات اون شرکت را از نزدیک ببینم و زمانی‌ که این درخواست را از شرکت مورد نظرم می‌کردم با یک ” نه جانانه ” مواجه می‌شدم یا خیلی محترمانه به قول خودمون منو میپیچوندن!

ردیاب خودرو

نصب جی پی اس خودرو بر روی سواری ساینا

اما از وقتی این شرکت را تاسیس کردم این نقیصه را جبران کردم و اول هم از خودم شروع کردم.سعی کردم دوباره اگر محصولی خواستم نه تنها بعد از جستجو صفحات اول گوگل را ببینم بلکه تا چهارمین صفحه را هم دونه به دونه نگاه کنم.

این دونه به دونه  آدم را یاد آهنگ محسن ابراهیم زاده می اندازه!

با خودم عهد بستم اگر کسی مثل روزای گذشته خودم قصد بازدید یا جلسه را داشته باشه این وقت را برای اون شخص بزارم.شاید بگید این وقت زیادی از من بگیره اما نتایجی که از این جلسه تحصیل می‌شه برای من بسیار جالبه و هیجان انگیزه.

ردیاب خودرو

نصب ردیاب بر روی سواری چری

من فقط خیلی مختصر و کوتاه بگم که ردیاب خودرو با ردیاب ماشین یا GPS خودرو (جی پی اس خودرو ) خیلی تفاوتی نداره!

حالا که تا اینجای مطلب اومدین یه سری هم به ردیاب شخصی ما بزنید و یا برای ” بازدید اجمالی از خط تولید رادشید ” این لینک را کلیک کنید.