رادشید وارد کننده انواع دیتاکالکتور اندرویدی و ویندوزی به ایران

دستگاه پی دی ای(PDA)، هند هِلد و دیتاکالکتور

Personal digital assistant

دستگاه پی دی ای (PDA) که بسیاری آن را با عناوین دیگری نظیر هندهِلد، دیتاکالکتور، دستیار دیجیتال شخصی و کامپیوتر موبایلی می‌شناسند، درواقع گوشی‌هایی هوشمند با استانداردهایی خاص و متفاوت از گوشی‌های هوشمند معمولی نظیر، بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه، پاشش آب، تغییرات دمایی نظیر رطوبت بالا، سقوط و موارد دیگری هستند.

از دستگاه‌های PDA در شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیاز به جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات با سرعت و دقت عمل بالا داشته و یا محیط‌های کاری صنعتی با شرایط خاص آب و هوایی هستند، استفاده می‌شود. ازجمله این مکان‌ها می‌توان به انبارهای محصولات جهت انبارداری و انبارگردانی و در خطوط تولید صنعتی نظیر فولاد، پتروشیمی و نیروگاه‌های برق جهت ثبت اطلاعات با دقت بالا و به حداقل رساندن خطاهای انسانی اشاره نمود.

دستگاه پی دی ای یا همان هند هلد همان‌گونه که در فوق هم به آن اشاره شد با توجه به تأثیری که در افزایش سرعت و دقت کار داشته و درصد اشتباهات و مغایرت ناشی از خطاهای انسانی به دلیل سهل‌انگاری و شرایط سخت‌کاری را کاهش می‌دهند،  سبب صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای در زمان و هزینه‌های عملیاتی سازمان‌ها می‌گردند.

جهت ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش هندهلد صنعتی رادشید

اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده پاسخ سوالات کاربران در مورد هندهلدصنعتی

اینجا کلیک نمایید