چگونه ردیاب ماشین بخریم؟

برای اینکه شفاهاً به پاسخ سوالات خود برسید از طریق این لینک با واحد بازرگانی تماس حاصل نمایید.

چگونه ردیاب ماشین بخریم

چطور ردیاب ماشین بخریم؟

اما پاسخ برخی از سوالات شما را شاید بتوان در این مطلب داد.
اولاً اینکه ردیاب‌هایی که ما ارائه می کنیم از صفر تا صد آن توسط مهندسین رادشید طراحی و ساخته شده و به تعریفی دیگر از طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تا ساخت آن در شرکت رادشید انجام می شود.

دوماً با توجه به اینکه تولید توسط شرکت رادشید است سعی شده است خدمات پس از فروش به بهترین نحو اتفاق افتد و تکریم ارباب رجوع اولویت باشد.

“اینکه بدانید نیازتان چیست برای خرید چند گام جلوتر هستید. اگر شما صرفاً ردیابی می خواهید که قیمت مناسبی داشته باشد و مکان‌یابی را به بهترین نحو انجام دهد پیشنهاد ما ردیاب ایکس ۵+ است.اما برای مشاهده دیگر ردیاب‌ها این لینک را لمس کنید”.

برای خرید ردیاب شما راه‌های مختلفی پیش رو دارید اما اگر بخواهید بدانید چه ردیابی مناسب شماست بهتر است با کارشناسان بخش بازرگانی صحبتی داشته باشید تا خریدی مناسب نیازتان انجام دهید.

ردیاب ارزان قیمت

ارزان ترین ردیاب

ردیاب ماشین ارزان قیمت نیز در بازار موجود است اما آنچه متفاوت است در ارائه خدمات پس از فروش است.

آنچه که مجموعه مهندسی رادشید در بازار عرضه می کند کاملاً زاییده ذهن مهندسین ایرانی و ساخته دست کارشناسان داخلی است. تمامی این مراحل از طراحی تا تولید و خدمات پس از فروش و حتی سرورهای این دستگاه‌ها توسط مهندسین مجموعه رادشید مدیریت می‌شوند.پس اجناسی که شما خریداری می کنید اول به تولید و اشتغال کشور کمک می کند، نکته بعد اینست که زمانیکه مشکلی برای ردیاب شما پیش بیاید پس از دریافت گزارش نقص فنی، مراتب جهت رفع نقص انجام می‌شود و این به دلیل تسلط طراحان بر روی فرآیند ساخت و نحوه پیگیری و ارتباط واحد پشتیبانی می باشد.

چطوری ردیاب بخرم

چگونه ردیاب ماشین بخریم؟

بعد از خرید ردیاب شما تا زمانی که از ردیاب رادشید استفاده کنید نیاز به پشتیبانی سرورهای رادشید دارید، بنابراین توجه به این نکته که سرورهای مورد استفاده امن باشند و از سرعت لازم بهره ببرند برای شما امری اساسی است.

نکته

  • ردیاب ماشین مخفی است و قابل رویت نیست و از چشم دور است.حتی دسترسی به آن به راحتی اتفاق نمی‌افتد.
  • ردیاب ماشین با پلاک خودرو ثبت شده و قادر است تمامی اطلاعات خودرو نظیر سرعت، مصرف سوخت، مصرف داده سیم کارت و… را توسط سامانه جامع ردیابی رادشید مدیریت کند و تمامی این موارد در دسترس شماست.
  • GPS ردیاب ماشین یکی از کلیدی ترین قسمت‌های ردیاب است که بدون آن ردیابی ماشین ممکن نیست.

ردیاب ماشین چیست؟

چگونه ردیاب ماشین بخریم؟

ردیاب ماشین چیست

تقریباً همه ردیاب‌ها از ماژول GPS ، باتری ، منبع تغذیه و ماژول‌های تحت پروتکل‌های GSS, GLL و … سازگار با زیرساخت‌های ارتباطی کشور با استفاده از سیم کارت و شبکه دیتای داخلی کار می کنند و با تمامی اپراتورهای داخلی منطبق هستند. یعنی اگر شما بخواهید ماشین خود را ردیابی کنید فقط کافی است این دستگاه را نصب کنید.
حتی زمانیکه ماشین شما تغییر جهت می دهد و یا در حالت خاموش، تغییر مکان می دهد به کمک ماژول‌های تعبیه شده که حتی قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند می توانید تغییر مکان در حالت خاموشی را مشاهده کنید، مثل زمان‌هایی که بکسل می شوند یا یدک کشیده می شوند.
سامانه ردیابی رادشید، تلگرام، پیامک، تماس تلفنی و نرم افزار رادشید از جمله ابزارهایی هستند که بسته به دسترسی شما به هرکدام می توانید خودروی خود را در هر کجا که هستید ردیابی کنید.