خط تولید ردیاب رادشید

  • ۳۵۷۴
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

گزارش خبری صدا و سیما از خط تولید ردیاب رادشید

گروه خبری صدا و سیمای استان اصفهان با حضور در کارخانه و خط تولید ردیاب شرکت رادشید ، از فعالیت این شرکت دانش بنیان ، گزارش تصویری تهیه نمودند.

در این گزارش ، مهندس حمزه محمدی ، مدیرعامل رادشید با اشاره به توان خط تولید این شرکت تا ۱۰۰۰۰ دستگاه در ماه ، از مسئولین امر ، توجه بیشتر به امر تولیدات داخلی را خواستار شد.

همچنین مهندس محسن عادلی ، مدیر هیئت رئیسه رادشید ، با معرفی سامانه سپهتن به تبیین نقش رادشید در اجرای این طرح ملی پرداخت.

به هرحال ایجاد خط تولید و هدایت و رهبری کارخانه بسیار هزینه بر است که نیازمند حمایت از سوی مسئولین است.کمترین کار ممکن این است که جلوی واردات کالاهای مشابه را بگیریم و از تولید ملی حمایت کنیم که هم زمینه اشتغال برای افراد بیشتری ایجاد می شود هم چرخ تولید تولیدکنندگان داخلی بهتر می چرخد.

سالهاست که با واردات بی رویه جلوی رشد تولیدکنندگان را گرفته شده است تا جایی که فکر ورود به عرصه تولید به سر صاحبان سرمایه نمی زند. مشکلات تولید بسیار زیاد است.از هزینه های جاری گرفته تا بیمه و مالیات و مجوز های مربوطه همه و همه گریبان گیر همه تولیدکنندگان است.ما نمی گوییم این ها نباشند فقط مطالبه ما از مسئولین اینست که از ورود کالاهای بی کیفیت چینی جلوگیری کنند.

خط تولید ردیاب رادشید با دانش بومی به کمک مهندسین داخلی شروع بکار کرده است و برای رسیدن به همین نقطه هم از سر مشکلات زیادی گذشته ایم لذا برای حفظ این موقعیت نیاز به بازاری با ثبات داریم تا از اینجا به بعد با فرض عدم واردات بی رویه برای اجناس بی کیفیت و ارزان و ثبات بازار،فقط مشکلات خودمان را داشته باشیم.

مهندس کیهان بهادر ، مدیر بازرگانی رادشید ، در مصاحبه خود با گروه خبری استان اصفهان ، با اشاره به توان خط تولید رادشید در زمینه تولید انواع ردیاب ، از جمله ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، ردیاب حیوانات ، ردیاب موتورسیکلت ، ردیاب ترانزیتی ، ردیاب تریلر ، ردیاب نظامی و … ، از مسئولین مربوطه درخواست حمایت از شرکت های بومی و تولیدت داخلی را داشت.

شرکت دانش بنیان رادشید ، با زمینه فعالیت الکترونیک و تولید ماژول های متنوع و فعال در زمینه تولید انواع ردیاب خودرو و طرح ملی سپهتن ، سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان و سامانه توزیع سوخت بر اساس پیمایش ، آماده رفع نیاز کشور در زمینه اینترنت اشیا و همچنین تولید انبوه انواع ردیاب می باشد.

 

0 پاسخ
  1. اسماعیل گفته:

    با سلام
    سیستم ردیاب خیلی خوبه ولی متاسفانه مثل اینکه سارقان و دزدها ابزارهایی دارند که موقعیت نصب ردیاب را در داخل خودرو نشان می‌دهد مثل فلزیاب

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *