نمایش زنده موقعیت خودرو با ردیاب

  • ۲۸۴۷
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

نمایش زنده موقعیت خودرو با استفاده از ردیاب

تصور کنید که مدیر یک شرکت حمل و نقل بزرگ هستید و باید تردد همه اتومبیل ها را زیر نظر داشته باشید. یا تصور نمایید جهت کنترل فرزندان و اعضا خانواده خود جهت امنیت آنها لازم است بتوانید نمایش زنده خودرو خود را زیر نظر داشته باشید.

یقینا قادر نیستید همراه تک تک خودروها حرکت کنید و آنان را زیر نظر بگیرید. فرستادن افرادی جهت کنترل اتومبیل ها نیز هزینه بالایی در بردارد و منطقی و ممکن نیست.

شما به سیستمی نیاز دارید که وقتی پشت میز کارتان نشسته و درحال انجام سایر وظایف خود هستید ، به سادگی و در هر لحظه نمایش زنده موقعیت خودرو های شرکت را در نمایشگر خود مشاهده نمایید.

برای رسیدن به این ایده آل تنها کافی است از سیستم های ردیاب آنلاین خودرو رادشید در ناوگان حمل و نقل شرکت استفاده نمایید.

نمایش زنده موقعیت خودرو چگونه امکان پذیر است ؟

برای آنکه نمایش زنده موقعیت خودرو یا تعداد زیادی از خودروها را در اختیار داشته باشید ، تنها کافی است در هر اتومبیل یک ردیاب آنلاین کوچک رادشید نصب نمایید .

سیستم ردیابی آنلاین خودرو ، زمان روشن و خاموش شدن اتومبیل ، مختصات جغرافیایی قرار گرفتن اتومبیل در هر لحظه و بسیاری جزییات دیگر مربوط به خودرو را روی نقشه نمایش می دهد و قادر است این اطلاعات را به مدیر مجموعه و یا مدیر دستگاه نیز پیامک نماید.

 نمایش زنده موقعیت خودرو چه فایده ای دارد ؟

با استفاده از سیستم نمایش زنده موقعیت خودرو ، شما قادر خواهید بود که بر حرکت اتومبیل ها نظارت داشته باشید.

به عنوان مثال در مجموعه های بزرگ که خودرو های حمل گوشت یا لبنیات را به مناطق گوناگون داخل یا خارج شهر می فرستند، این مساله برای مدیر مجموعه بسیار مهم است که اتومبیل ها در زمان معین آغاز به کار نموده و مطابق با قراردادها به مغازه های مختلف رسیده و محصولات را تحویل داده باشند. بعلاوه مهم است که راننده خودرو با اتومبیل شرکت مرتکب جرم نشود.

مدیر مجموعه با بهره گیری از سیستم نمایش زنده موقعیت خودرو قادر است ساعت شروع به حرکت خودروها را کنترل نماید، مسیرهایی که اتومبیل مورد نظر از آن عبور کرده را در هر لحظه بررسی نماید، از توقف اتومبیل در هر منطقه برای تحویل بار به سادگی باخبر شود و در صورت توقف بیش از حد اتومبیل، علت را از راننده جویا شود.

همچنین در ناوگان حمل و نقل عمومی نیز استفاده از سیستم نمایش زنده موقعیت خودرو به مسئولین در رفع سنگینی ترافیک کمک شایان توجهی می نماید .

علاوه بر این ها مدیران و صاحبان شرکت های اتوبوس رانی با کمک سیستم نمایش زنده موقعیت خودرو قادر خواهند بود در هر لحظه مسیر حرکت خودروها را بررسی نمایند و در صورتی که راننده سرعت نامناسب یا غیرمجاز داشت به وی اخطار دهند .

همچنین سیستم نمایش زنده موقعیت خودرو ، در یافتن سریع اتومبیل های سرقتی و بررسی جریمه های خودرو و … بسیار مفید است.

به طور کلی مدیران با استفاده از سیستم نمایش زنده موقعیت خودرو ، قادر به کنترل و پیگیری حرکت اتومبیل ها و پیشگیری از بروز مشکلات آتی خواهند بود.

0 پاسخ
    • کارشناس پشتیبانی رادشید گفته:

      سلام
      در صورت استفاده از نرم افزار‌ها و ردیاب‌های رادشید به راحتی از طریق گزارشات ارائه شده در سامانه ردیابی رادشید می‌توانید از موقعیت جغرافیایی خودرو خود اطلاع کسب نمایید.

      پاسخ
  1. کارشناس پشتیبانی رادشید گفته:

    سلام
    در صورت استفاده از نرم افزار‌ها و ردیاب‌های رادشید به راحتی از طریق گزارشات ارائه شده در سامانه ردیابی رادشید می‌توانید از موقعیت جغرافیایی خودرو خود اطلاع کسب نمایید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *