• ۱۸۷۴
  • ۵
  • ا۳ دقیقه

ردیاب خودرو

خرید ردیاب خودش یه هزینه داره ، نصبش یه هزینه دیگه! ما در سه دقیقه به شما آموزش میدیم چطور ردیابی که خریدین خودتون نصب کنید.

راهنما نصب ردیاب خودرو رادشید در کوتاه‌ترین زمان

نصب ردیاب خودرو در ۳ دقیقه

برای اینکه به طور عملی بدونید چه طور میشه ردیاب خودرو را خودتون نصب کنید پیشنهاد می‌کنم تا پایان مطلب همراه ما باشید و کلیپ آموزشی این مطلب را مشاهده کنید.

نصب ردیاب خودرو

برای نصب ردیاب باید بدونید که نیاز به باتری‌ساز نیست و خودتون می‌توانید اینکارو با کمترین هزینه انجام بدین! خب سوال پیش میاد چطوری؟

کافیه فقط یک فازمتر داشته باشین و سر فازمترتون به یک لامپ وصل کنید و سیم دیگری هم از لامپ به بدنه ماشینتون وصل کنید تا نقش فاز و نول انجام بشه. اگر هم اینکارو نکردین با همان فازمتر هم میشه اتصالات را تشخیص داد.

ردیاب معمولاً ۳ اتصال داره که عبارتند از

  1. برق اصلی
  2. سوئیچ پله
  3. اتصال به بدنه

کلید پله برای این تعبیه شده که هشدار روشن بودن و خاموش بودن خودرو را به شما اعلام کنه! البته اتصالات دیگری هم میتونه باشه که بسته به نوع و امکانات ردیاب شما مثل تصویربرداری و… میتونه متغیر باشه که این آموزش برای همه ردیاب‌ها یکسان هست.

هر مدل خودرویی که دارید باید جعبه فیوز خودتون را بشناسید و اتصالات را از همونجا بگیرید. خب حالا باید فازمتری که ساختین رو بردارین و از همون جعبه فیوز سه اتصال رو پیدا کنید.

چطوری اتصال پله ردیاب را پیدا کنیم؟

آیا نصب ردیاب در داشبورد پیشنهاد می‌شود؟

دو راه وجود داره. اول اینکه سوئیچ رو باز کنید و با فازمتر فیوزها رو تست کنید و هرجا که لامپ فازمتر روشن شد سوئیچ رو خاموش کنید که با بستن سوئیچ لامپ فازمتر خاموش میشه. البته شما می تونید از ولت‌سنج هم استفاده کنید که ولتاژ اکثر خودروها ۱۲ است.سیم آبی ردیاب همان پله می‌باشد.برای پیدا کردن دیگر اتصالات سوئیچ را خاموش کنید.

برق اصلی ردیاب

سیم قرمز میشه برق اصلی ردیاب خودرو که اول باید سوئیچ را ببندین و بعد سعی کنید با فازمتر به دنبال فیوزی بگردین که لامپ فازمتر را روشن کنه!

اتصال به بدنه ردیاب

برای اینکار هم با فازمتر فیوزی را تست کنید که فازمتر را روشن نکند و به همین راحتی بعد از شناسایی این سه اتصال از پشت هر فیوز که سیمی توسط خودروساز عبور داده شده، یک سیم به اتصال مورد نظر در ردیاب وصل می‌کنیم.سیم مشکی ردیاب همان اتصال به بدنه می‌باشد.

بعد از انجام مراحل بالا باید از فعال بودن GPRS سیم کارتی که  قصد دارید روی ردیاب نصب کنید مطمئن بشید و سپس آن را روی ردیاب کار بزارید.با انجام این چند مرحله،ردیاب شما آماده است تا به سامانه متصل بشه.

برای اینکه ببینید ردیاب خودرو مشکلی نداره کافیه کلمه ” NASB ” را به شماره سیم کارت ردیاب خودرو  پیامک کنید و از سالم بودن ردیاب مطمئن بشید.

برای آشنایی بیشتر با دستورات متنی کاربردی برای نصب و راه اندازی ردیاب این لینک را کلیک کنید.

چگونه خودمان ردیابمان را راه‌اندازی کنیم؟

بعد از این‌ها شما باید در سامانه رادشید ثبت نام کنید.

شرکت رادشید بزرگترین تولید کننده ردیاب شخصی و جی پی اس خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد.درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ردیاب این لینک را لمس کنید.