• ۱۲۴۷
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

اعلام رضایت مدیر امداد خودرو صبا نگین نقش‌جهان از همکاری با رادشید

حسن‌پور، رئیس شرکت تعاونی و امداد خودرو صبا نگین نقش‌جهان بیان کرد

رضایت امداد خودرو صبا نگین نقش‌جهان از محصولات و خدمات رادشید / رشد رادشید در گرو حرکت به سمت آخرین فناوری‌های روز دنیاست.

رئیس شرکت تعاونی و امداد خودرو صبا نگین نقش‌جهان با اعلام رضایت از خدمات مجموعه مهندسی رادشید از زمان نصب تا پشتیبانی گفت: توسعه و رشد مجموعه دانش‌بنیان رادشید در گرو حرکت به سمت آخرین فناوری‌های روز دنیا است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و دانش‌بنیان رادشید در ادامه احترام به حقوق مشتریان و انتشار رضایت آن‌ها از محصولات تولیدی این بار به سراغ یکی دیگر از مشتریان خوب و همیشه همراه رادشید به نام مهندس داوود حسن‌پور مدیر شرکت تعاونی و امداد خودرو صبا نگین نقش‌جهان اصفهان رفتیم تا همانند سایر مشتریان، شنونده نظرات و پیشنهاد‌های ایشان جهت نیل به تحقق آرمان‌ها و اهداف رادشید باشیم.

حسن‌پور بابیان اینکه هر شرکتی که محصولی تولید می‌کند و در مقابل آن خدماتی ارائه می‌کند باید از نظرات و پیشنهاد‌های مشتریان جهت رشد و تعالی خود استفاده کند، اظهار داشت:

من از طریق دوستان و همکارانم با محصولات شرکت رادشید جهت هوشمند سازی ناوگان حمل‌ونقل خدماتی صبا نگین آشنا شدم و در ادامه توضیحات شفاف و صادقانه‌ای که مدیر بازرگانی مجموعه رادشید به بنده داد توانست نظر بنده را جهت تهیه و استفاده از محصولات رادشید جلب نماید.

وی با اعلام رضایت از خدمات مجموعه مهندسی رادشید از زمان نصب تا پشتیبانی گفت:

توسعه و رشد مجموعه دانش‌بنیان رادشید در گرو حرکت به سمت آخرین فناوری‌های روز دنیا در همه زمینه‌ها است تا بتواند در مقابل محصولات تولیدشده مشابه شرکت‌های خارجی و داخلی رقابتی کاملاً سالم و آگاهانه داشته باشد.