• ۲۲۸۱
  • ۰
  • ا۳ دقیقه

ردیاب خودپرداز بانکی


برای اطلاع از نحوه خرید ردیاب خودپرداز بانکی این لینک را لمس کنید.
بیش از یک دهه است که دستگاههای خودپرداز یا خودپرداز بانکی با قابلیت های متفاوت و از جمله پرداخت پول نقد به مشتریان خود مقبولیت و فراوانی مناسبی پیدا نموده است.

حدود چند سالی هست که با توجه به فراگیر شدن خودپردازها و بحث سودی که به ازای هر تراکنش به مالک و دارنده خودپرداز اختصاص داده می شود، خرید و فروش و استفاده افراد خصوصی از این دستگاهها نیز در کشور گستردگی زیادی پیدا نموده است.

روال استفاده از دستگاه خودپرداز برای افراد خصوصی نیز به این صورت هست که شخص مورد نظر که فضای قابل نصب در مکان های شلوغ  دارد دستگاه خودپرداز  را از شرکتهای مورد نظر خریداری نموده و با تزریق پول بصورت روزانه،دستگاه را آماده استفاده برای عموم می نماید و به ازای تراکنش های استفاده شده از دستگاه خودپرداز،شخص مورد نظر مبلغی را دریافت می نماید, که می توان گفت در سالیان اخیر جزء یکی از سرمایه‌گذاری های مناسب طبقه بندی شده است.

استفاده و عمومیت استفاده از دستگاه خودپرداز بخاطر کسب سود باعث شده که برخی افراد استفاده کننده از این دستگاهها برخی موارد امنیتی را به صورت کامل رعایت ننمایند،همچنین نصب این دستگاهها در برخی مکانهای خاص،تهدیدات مربوط به سرقت را نیز باعث گردیده است که جدیدا اخباری مبنی بر  سرقت خودپردازها حتی در مکانهای شلوغ با کلیه مبالغ داخل آن را می شنویم.

مجموعه مهندسی رادشید با توجه به دانش فنی خود و وجود دغدغه سرقت دستگاه های خودپرداز، ردیاب خودپرداز بانکی را طراحی نموده است که می تواند هنگام سرقت احتمالی هشدارهای لازم را داده و حتی بعد از سرقت نیز توانایی ردگیری خودپرداز را دارا خواهد بود.برای رفع این مشکل از تجربه و دانش بومی استفاده شده و تمامی خدمات برای ردیاب ویژه خودپرداز توسط مهندسین شرکت رادشید ارائه می شود.
ردیاب خودپرداز بانکی از نظر شبکه و سرور هم ویژه است چرا که ما از ثبت یک میلیارد نقطه گذشته ایم و این مهر تاییدی است بر ارائه خدمات پس از فروش شرکت رادشید که برای بهبود این امر تلاش خود را بیش از پیش کرده ایم تا رضایت مشتریان سراسر ایران را جلب کنیم.

چرا ردیاب خودپرداز بانکی امری مهم تلقی می شود؟

پاسخ: فرض کنید روزی برای گرفتن پول نقد به عابر بانک مراجعه می کنید،اما دیدن این صحنه که خودپرداز در جای خودش نیست شما را وادار می کند تا برای گرفتن پول مدت زمان زیادی را در صف باجه های داخل بانک بگذرانید،پس حفاظت از اموال مردم و بیت‌المال امری توصیه شده است که شاید اهمیت استفاده از ردیاب خودپرداز بانکی زمانی مشخص شود که دیگر دیر است.

تصویر محل نصب ردیاب خودپرداز رادشید

برخی از قابلیتهای ردیاب خودپرداز بانکی طراحی شده توسط مجموعه مهندسی رادشید

  • ابعاد کوچک و وزن مناسب
  • کم مصرف بودن دستگاه مورد نظر و طول عمر بالای باطری داخلی آن جهت پیگیری مکان به سرقت رفته شده
  • قابلیت نصب ردیاب در چند مکان مشخص در دستگاه خودپرداز جهت عدم شناسایی مکان ردیاب ویژه ATM
  • قابلیت مکان یابی دستگاه توسط GPS با آنتن دهی بسیار بالا
  • قابلیت مکان یابی دستگاه توسط LBS در صورت عدم آنتن دهی GPS
  • ارسال پیامک و تماس تلفنی به محض قطع شدن خودپرداز از برق اصلی
  • ارسال پیامک به محض وارد شدن ضربه ( شتاب) زیاد به دستگاه
مراحل نصب ردیاب خودپرداز بانکی برای پیشگیری از سرقت

ردیاب ویژه دستگاه ATM

رادشید آماده ارائه مشاوره و عقد قرارداد با شرکتهای فروشنده و استفاده کنند از دستگاهها ATM  می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس واحد بازرگانی تماس حاصل فرمایید.