• ۳۱۰۲
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

معرفی شرکت ردیاب خودرو رادشید در برنامه دیده شو

شرکت دانش بنیان رادشید این هفته میهمان خانه‌های شما شده تا از این طریق بتونه ارتباط بهتری با مشتریان خود بگیرد. ما این برنامه را در پایان این مطلب برای شما گذاشتیم تا بیشتر با شرکت ردیاب خودرو رادشید آشنا بشید.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و نام گذاری سال جاری با شعار “سال حمایت از تولید ملی” بر آن شدیم تا یک صدا این شعار را به عرصه عمل ببریم.

جی پی اس خودرو در برنامه دیده شو

خوشبختانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به همت شبکه افق این بستر را فراهم کرد تا بتوانیم مشکلات تولید را به گوش مسئولین برسانیم و از مردم بخواهیم برای چرخیدن چرخ تولید ملی از خرید کالای خارجی خودداری کنند.

ردیاب رادشید تولید ملی

ردیاب رادشید تولید ملی

ما نمیگیم از ما بخرید حرف ما اینه که اگر قصد خرید ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، ردیاب حیوانات، ردیاب جیبی، ردیاب آهنربایی و انواع ردیاب را دارید حتماً از محصولات تولید داخل استفاده کنید.با این کار تولیدکنندگان، کار خود را توسعه می‌دهند و نرخ بیکاری با این اوصاف کاهش می‌یابد.

خرید ردیاب رادشید حمایت از تولید ملی

خرید ردیاب رادشید حمایت از تولید ملی

برای خرید ردیاب خودرو قبل از خرید از مشاوره کارشناسان بخش بازرگانی از طریق لمس این لینک اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنید و یا با ارسال عدد ۴۴ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۳ منتظر تماس کارشناسان ما باشید.