ردیابی خودرو از طریق موبایل

  • ۲۱۹۲
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

ردیابی خودرو در موبایل

امروزه با افزایش تولیدات داخلی و حمل کالا از انبار کارخانه‌ها به سراسر کشور یا مناطق برون‌مرزی، مدیران شرکت‌ها و کارخانه‌های نیاز به سیستم نظارتی قوی بر حرکت خودروها را بیش از گذشته احساس می‌نمایند.

از سویی دیگر هزینه بالای تهیه انواع خودرو، از خودروهای سواری گرفته تا کامیون و استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مالکان خودرو را مایل به استفاده از سیستم‌های ردیابی آنلاین خودرو نموده است.

با کمک دستگاه ردیابی آنلاین خودرو یا GPS رادشید، مالک و مسئول خودرو قادر است از طریق گوشی تلفن همراه خود و با استفاده از سیستم ردیابی خودرو در اندروید در هر زمان و مکانی، از برنامه حرکت خودروها، توقف‌ها و مسیر حرکت و … باخبر شوند.

همچنین سیستم دزدگیر ماهواره‌ای رادشید امکان ردیابی خودرو در موبایل و خاموش کردن خودرو از راه دور را به مالکان خودروها خواهد داد.

سیستم ردیاب خودرو در موبایل چگونه کار می کند؟

پیش از نصب سیستم ردیابی آنلاین خودرو در وسیله نقلیه، یک سیم‌کارت داخل دستگاه ردیاب قرار می‌گیرد.

دستگاه ردیاب خودرو رادشید، به کمک این سیم‌کارت به اینترنت متصل شده و کلیه اطلاعات مربوط به موقعیت خودرو را در نقشه ثبت خواهد نمود.

به‌منظور استفاده از سیستم ردیابی خودرو در اندروید، تنها کافی است که مالک خودرویی که دستگاه ردیاب بر روی آن نصب‌شده، نرم‌افزار اندروید که از طرف شرکت رادشید در اختیار وی قرار می‌گیرد را روی تلفن همراه خود نصب نماید.

سپس به‌راحتی و با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور قادر به مشاهده وسیله متحرک بر بروی نقشه خواهد بود.

البته نرم‌افزار فوق‌العاده اندروید رادشید نیز می‌تواند بدون استفاده از اینترنت و تنها توسط پیامک، اطلاعات حیاتی شما را در مکان‌هایی که حتی دسترسی به اینترنت ندارید به شما بدهد.

بعلاوه مجموعه مهندسی رادشید، ابزارهای دیگری مانند نرم‌افزار ویندوز و سامانه وب‌سایت رادشید را در اختیار مالکان خودروها قرار می‌دهد تا فرآیند ردیابی آنلاین خودرو به هر شکلی ممکن باشد.

برای زمان‌هایی که مالک خودرو به اینترنت دسترسی ندارد، این قابلیت وجود دارد تا با بهره‌گیری از سیستم ردیابی از طریق sms، پی گیر وضعیت خودرو باشند.

 مزیت استفاده از سیستم ردیابی خودرو در موبایل چیست؟

 

سیستم ردیابی خودرو رادشید، این امکان را به شما می دهد که با استفاده از پیامک از فعال شدن دزدگیر خودرو روشن شدن آن و تغییر وضعیت آن به سهولت اطلاع یابید، همچنین استفاده آنی از سیستم ردیابی خودرو را سهل نموده و مشاهده مسیر خودرو بر روی نقشه و بدون استفاده از رایانه را میسر می نماید.

بنابراین در صورت بروز مشکل به سرعت اقدامات امنیتی انجام خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *