ردیابی آنلاین خودرو چیست؟

  • ۱۵۴۴
  • ۰
  • ا۲ دقیقه

ردیابی آنلاین خودرو چیست و چگونه انجام می شود؟

ردیاب آنلاین خودرو وسیله کوچکی است که قادر است در هر لحظه ، موقعیت خودروی مورد نظر شما را ارائه نماید. این موقعیت می تواند فراتر از تمام مرزهای جغرافیایی باشد.

برای استفاده از این وسیله که ابعادی در حد یک گوشی تلفن همراه دارد ، باید آن را با یک سیم کشی بسیار ساده در خودرو به صورت مخفی نصب نمود. سپس عملیات ردیابی خودرو در هر زمان و با اراده شما امکان پذیر خواهد بود .

ردیابی آنلاین خودرو چگونه امکان پذیر است ؟

جهت راه اندازی و استفاده از سیستم ردیابی آنلاین خودرو نیاز به یک سیم کارت دارید که داخل دستگاه ردیاب قرار گیرد و سپس ردیاب به خودروی شما متصل می گردد.

از این لحظه ، در هر زمان و هر مکان قادر به ردیابی آنلاین خودرو مورد نظر خود هستید ، چرا که دستگاه ردیاب نصب شده داخل خودرو ، با کمک اینترنت سیم کارت ، موقعیت جغرافیایی اتومبیل مورد نظر را به سرور رادشید ( که آدرس آن در اختیار صاحب خودرو قرار می گیرد) ارسال می نماید. علاوه بر این ، سیستم ردیابی آنلاین خودرو قادر است از طریق سیم کارتی که داخل آن قرار گرفته ، کلیه اطلاعات جغرافیایی مرتبط با موقعیت اتومبیل را به شماره مالک اتومبیل به صورت پیامک ارسال نماید .

در صورتی که خودرو از محلی خارج از پوشش دکل های مخابراتی عبور کند نیز عملیات ردیابی آنلاین خودرو امکان پذیر خواهد بود. چرا که حافظه قرار گرفته داخل ردیاب کلیه اطلاعات را ثبت می نماید تا به محض رسیدن اتومبیل به منطقه ای تحت پوشش آنتن های مخابراتی ، این اطلاعات را برای کاربر ارسال نماید.

ردیابی آنلاین خودرو چه مزایایی دارد ؟

اولین و مهم ترین مزیت نصب و استفاده از سیستم ردیاب آنلاین خودرو آن است که شما قادر خواهید بود ، در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی که قرار دارید (حتی خارج از کشور) به سادگی از محل قرارگیری خودروی مورد نظرتان با خبر باشید.

یکی دیگر از فواید ردیابی آنلاین خودرو ، مدیریت وسایل حمل و نقل عمومی است. به عنوان مثال اتوبوس های بین شهری ملزم هستند مسیرهای مشخص شده را در حداقل زمان تعیین شده ای طی نمایند. این قانون به منظور حفظ سلامت مسافران و جلوگیری از رانندگی با سرعت غیر مجاز توسط رانندگان اتوبوس بین شهری وضع گردیده است.

با این حال بسیاری از رانندگان سرعت مجاز را رعایت نمی کنند و برای آنکه زودتر از زمان تعیین شده به مقصد نرسند، در یک استراحتگاه به مدت طولانی توقف می نمایند. با نصب سیستم ردیابی آنلاین خودرو ، این امکان برای مدیریت ناوگان حمل و نقل وجود دارد که رانندگان خاطی را شناسایی نماید.

فایده دیگر ردیابی آنلاین خودرو، ارتباط با پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس بزرگراه است. چرا که به کمک سیستم ردیابی آنلاین خودرو ، یافتن خودروی مجرمان و برخورد قانونی با آنان به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

یکی دیگر از فواید استفاده از سیستم ردیابی آنلاین خودرو ، هنگام سرقت اتومبیل است. این سیستم قادر است جایگاه اتومبیل به سرقت رفته را ، به پلیس و مالک خودرو نشان دهد. علاوه بر آن ، سیستم ردیابی آنلاین خود رو با اتصال به آژیر همانند یک دزدگیر ماشین با وسعت آنتن دهی در سطح کشور عمل می نماید. سیستم ردیابی آنلاین خودرو از وظایف یک دزدگیر ساده ماشین هم فراتر رفته و می‌تواند تمامی اتفاقات خودرو مانند تحریک سوئیچ را نیز به مالک خودرو ارسال نماید.

جالب تر از همه آنکه مالک خودرو با بهره گیری از سیستم ردیابی آنلاین خودرو، قادر خواهد بود در هر نقطه ای از دنیا و در هر زمانی اتومبیل را با ارسال یک پیامک خاموش نماید!

چرا از رادشید در ردیابی آنلاین خودرو کمک بگیریم ؟

شرکت رادشید ، مجموعه ای از تکنولوژی های بسیار پیشرفته در دستگاه های ردیابی آنلاین خودرو را در اختیار شما مشتریان محترم قرار داده و نصب این تکنولوژی (ردیاب خودرو جی پی اس خودرو) بر روی خودروی مورد نظرتان را بر عهده نیرو های خبره خود می گذارد. علاوه بر این، شرکت رادشید با پشتیبانی کامل و قوی توسط پرسنل متخصص و کارشناسان خود، همواره شما را در استفاده از سیستم ردیابی آنلاین خودرو یاری نموده و پاسخگوی سوالات احتمالی شما مشتری محترم خواهد بود.

 

0 پاسخ

تعقیب

  1. نادر زندی گفت:

    مفید بود

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *