• ۲۵۷۹
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

امسال نیز به مانند سال‌های قبل رادشید افتخار شرکت در نمایشگاه IPAS را دارد.

ایپاس چیست؟

نمایشگاه پلیس یا ایپاس یک نمایشگاه بین‌المللی است که تاکنون ۹ دوره از آن در خلال تابستان توسط یکی از بنیادهای فرهنگی نیروی انتظامی ایران برگزارشده است.

مهم‌ترین نمایشگاه پلیس هرساله در استان تهران برگزار می‌گردد. هماهنگ‌کننده و برگزارکنندهٔ این نمایشگاه‌ها شرکت ناجی پاس، وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۷ به‌عنوان برترین برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی از سوی نمایشگاه تهران انتخاب گردید.

محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه IPAS دارای محصولاتی نظیر جنگ‌افزارهای سبک و سنگین، تجهیزات کنترل ترافیک، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی و ردیاب

بیشترین بازدید از سوی مدیران حراست نهادهای مهم دولتی و وابسته به دولت صورت می‌پذیرد و هرساله شخص فرمانده کل نیروی انتظامی ایران به همراه هیئت از سران نیروی انتظامی ایران و کشورهای همسایه ایران، این نمایشگاه را افتتاح می‌نمایند.

رادشید به‌عنوان برند مطرح درزمینهٔ تولید ردیاب خودرو و ایمنی خودرو در ایران، افتخار حضور سالیانه در نمایشگاه‌های مطرح ایران را دارد و از شما همراه عزیز محصولات رادشید جهت حضور در نمایشگاه امسال دعوت به عمل می‌آورد.
در صورتیکه همکاران نیاز به دعوت‌نامه رسمی دارند با تماس با واحد بازرگانی رادشید می‌توانند این دعوت‌نامه رسمی را دریافت نمایند.