• ۲۷۸۳
  • ۰
  • ا۱ دقیقه

تاسیس واحد تولید انبوه ردیاب و محصولات رادشید

شرکت دانش بنیان رادشید ، از سال ۱۳۸۶ به عرصه تولید سیستم های نوین مدیریتی و سخت افزارهای مرتبط پا نهاد. این شرکت با ارائه خدمات مختلف در زمینه هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل شرکت های خصوصی و دولتی توانسته با تولید بیش از ۳۵,۰۰۰ دستگاه ردیاب خودرو و ارائه سامانه ردیابی و مدیریت ناوگان جزو برترین شرکت های ارائه خدمات در این زمینه باشد.

دستگاه های ردیاب خودرو رادشید با گواهی ثبت اختراع از سازمان ثبت اسناد کشور و همچنین گواهی نامه کیفیت و تایید ضد آب بودن و … یک تولید ملی و محصولی بر پایه دانش بومی بوده که باعث ایجاد شغل برای بیش از ۲۰۰ نفر شده است.

در طی سالهای فعالیت رادشید در این زمینه و افزایش حجم نیاز جامعه مورد همکاری با رادشید ، این شرکت دانش بنیان تصمیم به افزایش حجم تولید محصولات خود نموده و اقدام به تاسیس واحد ویژه تولید انبوه ردیاب خودرو در شهرک صنعتی نجف آباد اصفهان کرده است.

با تاسیس این واحد تولید ، میزان بازدهی و تولید محصولات ۵۰% افزایش یافته و به میزان ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان منجر گردیده.

همچنین رادشید توانسته با افزایش تولید انبوه ردیاب سپهتن ، حضور فعالی در پروژه ملی سپهتن ، سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان ، داشته باشد.

تنوع محصولات رادشید بنابر نیاز جامعه به بیش از ۳۰ نوع دستگاه رسیده که قابلیت استفاده و نصب بر روی کشتی ، قطار ، موتور سیکلت ، خودرو و … را داشته و همچنین ردیاب های مخصوص اشخاص و حیوانات نیز در سبد تولید این شرکت می باشند.

رادشید توانسته پس از تاسیس واحد ویژه تولید انبوه ردیاب خودرو ، به تامین بیش از ۱۰,۰۰۰ دستگاه ردیاب در سال دست یابد که در صورت حمایت دولت ها و نهادهای مرتبط می تواند به ۱۰ برابر افزایش یابد.